Bilder från Gran Turismo HD

Robot
Inaktiv
Bilder från Gran Turismo HD

Är det här bilspelet som kommer utan bilar? Utan att man måste köpa bilarna separat?

Medlem

Från artikeln:

Citat:

Bilderna ger oss knappast någon rättvis bild över hur det kommer se ut när vi spelar det på Playstation 3

Varför? Är det inte "in-game screenshots"?

Flakmonkey
Skrivet av Gamblor:

Från artikeln:

Citat:

Bilderna ger oss knappast någon rättvis bild över hur det kommer se ut när vi spelar det på Playstation 3

Varför? Är det inte "in-game screenshots"?

In-game är det, men det är knappast den vinkeln det är när du väl spelar det

Medlem

^-- Vilket betyder att det kan lika väl vara sämre än bättre då? Att folk köper detta är beyong me när det bara är GT till ps2an med bättre texturer. Som en teaser åt GT fansen till nästa GT släpps.. usch..

Medlem

PGR3 ser bättre ut, även om man tar screens från samma vinklar

Medlem

bilderna var verkligen apfula. husen ser skittråkiga ut, träden verkar komma från samma kod som träden till cs (itne source) och publiken är lika avancerad som nhl 97. tvådimensionella tråkiga figurer. om ps3 innehålelr allt det goda som sony har skrytit med sp ska man kunna spegla sig i lacken. pgr3 är inte ens i samma division som det här spelet.

Medlem

Lite patetiskt faktiskt att inte ens Sonys egna spelföretag kan göra ett snyggt spel som verkligen visar vad ps3 går för. Eller detta kanske är allt ?

Inaktiv

På vissa bilder kan man tro att spelet är till PS1


signatur

War never changes.

Medlem

De nya bilderna ser bra ut, de gamla ger inte något speciellt gott intryck imo.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Åskådarna såg rätt skoj ut - som utklippta pappdockor ungefär.

Men detaljrikedomen på bilarna gillar jag skarpt! Gjorde nästan i kalsongerna när jag kikade på bilderna på dom vita bilarna längst ned! Wow!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

För er som klagar: Detta är bara en upphottad version av GT4, dvs ett PS2 spel. Inte så konstigt att det då inte är lika snyggt som ett ordentligt Xbox360 spel eller PS3 spel. Gissar att GT5 kommer bli mer imponerande rent grafiskt


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Men kan någon förklara för mig varför gör man en upphottad version av ett spel som var snyggt för 2 år sen ? Jag får inte in det i mitt huvud.

Medlem

^^ Då utvecklingstiden för ett helt nytt GT är ofattbart lång (och nu ännu längre till ps3:an) ville utvecklarna ge fansen möjlighet att visa vad GT5 kan tänkas innehåll men onlinelägen och mycket bättre modellerade bilar.

Att ni sen är så grafikkåta att ni inte förstår hur kul det här kommer att bli är lite synd.

Medlem

^-- GT spelen har väl inte direkt varit kända för sin otroligt bra bil fysik heller? bump cars någon. Hellre Forza eller colin spelen för mig när det gäller racing.

Medlem

^^ Förutom bump så är GT bra mycket mer verklighetstroget än Forza. Slå av hjälpmedel vid körning så kan du känna hur det verkligen är att köra ett 600-hästars monster.

Medlem

Haha det är ju det det inte är i forza så kan du göra precis samma sak slå av hjälpmedel och ett + i kanten om du bränner in i en vägg i 300 så är racet slut bilen studsar inte åt valfritt håll och fortsätter köra som i GT. Det är väl inte next gen om en bilsimulator inte ens har skador inbyggt.

Medlem

Skadefunktion skulle jue vara bra i gt5 .. Dock sa ar det inte helt nodvandigt da det inter gar ut pa att aka in i vaggar ..

Fast det skulle jue vara ballt och se om PS3an kunde ha snygga skador pa de lackra bilmodellerna


signatur

Kan ej skriva åäö

1
Skriv svar