Alan Wake förkollat

Robot
Inaktiv

Samma här. Har en känsla av att det kommer bli något riktigt bra;)

Medlem

En av de Största Titlarna att vänta på, som jag känner det. Längtar!

Inaktiv

Jo, det är kul att våran lillebror Finland börjar komma igång nu. Nu kanske dom blir bättre på mer än bara polka-musik.

Finlands sak är vår!

Inaktiv

Skojar du eller?

Remedy är ju gryma. De har funnits i ca 10 år vilket ändå är realtivt länge för en skandinavisk speltillverkare. De gjorde ju bland annant Final Reality (benchmark när 3d började bli populärt) vilket senare lede till Futuremark => 3DMarks.

Medlem

Detta kommer bli riktigt grymt, men det lär ju kräva en grym dator också om man ska kunna köra på hög detaljnivå å sådär

Medlem
Skrivet av Ericzeppe52:

Jo, det är kul att våran lillebror Finland börjar komma igång nu. Nu kanske dom blir bättre på mer än bara polka-musik.

Finlands sak är vår!

Lol... Du har nog förväxlat finland me polen. Polka har aldrig varit stort i finland...:)

Ontopic, det här spelet kommer nog bli riktigt grymt. Hoppas det...Ett spel jag kan tänka mig köpa quadcore för..


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

haha polka FTW


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

ska lätt köpa det här när det kommer ut. Men jag har en mystik känsla i magen p.g.a det här spelet. Det påminner mig om Silent Hill på nåt sätt. Vilket är ett spel jag inte kan spela. Får psykiska besvär av det


signatur

Den som vet vet.

Medlem

vågar inte ens tänka på vad systemkraven lär hamna på..

Jh
Medlem
Skrivet av eldloppa:

En av de Största Titlarna att vänta på, som jag känner det. Längtar!

..helt klart en av de största titlarna att vänta på.
Bara det att det kommer från Remedy lär göra att spelet är väldigt bra optimerat och polerat..
Och själva spelet verkar bli riktigt intressant


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

vågar inte ens tänka på vad systemkraven lär hamna på..

Quad-core är väl typ mediumkravet. Minimum är dual-core, men eftersom spelet kör 5 trådar så är väl en Octo-core rekommenderat

Inaktiv

Med tanke på hur dual-core stödet är idag så vet man ju inte om det någonsin kommer bli aktuellt med quad/octo till annat än servrar...


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Citat:

we feel confident that you can make them without resorting to gore. In fact, we feel that you can make the game more suspenseorientated and scary without that."

"Vi vill satsa på mesigt teen rating", med andra ord


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Remedy gjorde Death Rally, Max Payne 1 och 2, tre grymt bra spel. Hoppas att det här blir minst lika bra som sistnämnda för då kommer jag köra igenom det 10ggr också. Bra att jag köpte en 360 i fredags, kan man köpa det till den, slipper uppgradera.

Medlem

Nöööj, jag vill ha gore. Blodingt och slafsigt/realistiskt Är min smak alá soldier of fortune 1+2


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Behöver inte spela spelet för att bli rädd, endast systemkraven skrämmer skiten ur mig.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

1
Skriv svar