Två minuter från Supreme Commander

Robot
Medlem
Två minuter från Supreme Commander

5 monkeylords på sentry point.. hah, de verkar ju inte lira speciellt offensivt

Inaktiv

Är det bara jag som aldrig kan ladda ner/streama videofiler från FZ's FTP? Står bara att filen känns inte igen och går inte att öppna. Skulle varit mycket bättre om man som på majoriteten av filservrar fått möjligheten att ladda ner filen helt och hållet istället.

Medlem

Segas, högerklicka på filen och ta save target as eller vad det nu står i din webläsare. har också problem med att streama direkt från FZ's ftp om det är wmv-filer det handlar om, måste spara dom till hårddisken och glo dom därifrån för att det ska funka.

Medlem

högerklicka "spara som", har man alltid måstat från fz

Redaktör

Om du kör Firefox, välj Tools/Options. På fliken Content väljer du File Types - Manage. Hitta aktuell filtyp (.wmv) och klicka Change Action. Ställ in så att filen sparas till disk.


signatur
Medlem

Det är bara din browser som försöker streama, det går inte från fz utan du ska ladda ner filen separat. Så precis som Xtrmntr så får du ställa in din browser på att sluta försöka streama allt.

Men är det bara jag som inte ser några somhelst kratrar eller något i betan? Ser lite tråkigt ut om man skjuter lite ochd et blir inte ens svarta märken på marken...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ptja verkar va ett bra lir men när man inte ens kan spela skiten utan att få svart skärm när man avaktiverat all antivirus och firewall då pallar ja inte.

Medlem

rigge, avaktivera hjälper inte, du måste avinstallera antiviruset du har, även om du avaktiverar det så ligger nätverksprotokollen kvar och fular sig.. och som sagt, är bara en beta

Medlem
Skrivet av Katana:

rigge, avaktivera hjälper inte, du måste avinstallera antiviruset du har, även om du avaktiverar det så ligger nätverksprotokollen kvar och fular sig.. och som sagt, är bara en beta

avinstaller antivirus. pffft glöm det då väntar ja tills de kommer

Inaktiv

Xtrmntr, tack för hjälpen, det fungerade skitbra!

Nu ska vi se vad det är för nåt.....

Medlem
Skrivet av rigge:
Skrivet av Katana:

rigge, avaktivera hjälper inte, du måste avinstallera antiviruset du har, även om du avaktiverar det så ligger nätverksprotokollen kvar och fular sig.. och som sagt, är bara en beta

avinstaller antivirus. pffft glöm det då väntar ja tills de kommer

så jävla härligt spel så jag ångrar inte en sekund att jag slängde bort nod32 (som förövrigt tom fulat sig som tusan för dev'sen när de försökt arbeta med vissa program). jag körde in AVG antivirus istället, det funkar fint med supcom av nån anledning, samt är gratis(!).

http://free.grisoft.com/

Medlem

Hellre ett antivirus som stoppar virus än ett som släpper igenom spel.

Medlem

avg både stoppar virus och släpper igenom spel, bra va? ;P

1
Skriv svar