Battlefield 2142 patchat, 1.06 hos FZ

Robot
Medlem
Battlefield 2142 patchat, 1.06 hos FZ

Verkar som den löste problemen som vissa fick, bra att DICE är ute snabbt och rättar till.

Medlem

Oj oj oj...
För en gångs skull blir jag faktiskt imponerad av EA's (Dice) patchhantering.

Får bara se om det håller i sig....


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv

Är det nya "LIVE-teamet" hos DICE som ligger bakom... Vi får väl hoppas att det fortsätter såhär

Medlem

De anstränger sig för att ge 2142 ett gott rykte och på så sätt locka till sig fler spelare.

Det är nästa så man tror att det omvända hänt i BF2. Där har de tydligen medvetet patchat sönder spelet för att stegvis bygga upp någon slags kontrast mellan 2142 och BF2 (gudagåva och skräp?).
*spekulation*

Medlem

Det sparka kanske folket som gjorde patcharna hehe.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

hmm, efter patchen så kan jag inte starta spelet. Det vill att jag ska sätta i skivan fast den redan är i. =(

Medlem
Skrivet av klossen:

Det sparka kanske folket som gjorde patcharna hehe.

Helt korrekt. Det var Dice Kanada som gjorde patcherna. Dice Kanada lades nyligen ner.

Medlem

Vadå Titanbugen fixad? Den är inte alls fixad! Det ända de har gjort är att ta bort en feature! "Fixat" my *ss!

Titanen är en viktig offensiv/defensiv enhet, inte fan är det logiskt att dess mobilitet försvinner bara för att skölden är nere?

Jävla EA/Dice. De har f*n mig gjort d igen :evil:

:down::down::down::down::down::down::down:

Medlem
Skrivet av Eriand:

Vadå Titanbugen fixad? Den är inte alls fixad! Det ända de har gjort är att ta bort en feature! "Fixat" my *ss

"Titanbugen" var att spelet kraschade efter en runda på servrar som körde mer än en runda per bana. Detta är nu fixat.

Det du diskuterar är att titans kunde flytta på sig efter att sköldarna förstörts. Då mycket folk ofta befann sig på skeppen vid dessa tillfällen och detta skapade lag så avlägsnades helt logiskt denna funktion.

Medlem
Skrivet av henkka:
Skrivet av klossen:

Det sparka kanske folket som gjorde patcharna hehe.

Helt korrekt. Det var Dice Kanada som gjorde patcherna. Dice Kanada lades nyligen ner.

Låter som en effektiv lösning

Medlem

Blir till att testa lite senare har skivan utlånad till en kompis nu, får hoppas att det funkar bättre nu

Medlem

Snabbt jobbat av dom


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Bryr mig fortfarande inte då jag inte tänker köpa 2142. Tips till alla som gjort det: Ladda ner Project Reality till BF2 istället.

Medlem
Skrivet av teejay:

Bryr mig fortfarande inte då jag inte tänker köpa 2142. Tips till alla som gjort det: Ladda ner Project Reality till BF2 istället.

tips till alla som köpt BF2142, ladda ner en mod till BF2?

Medlem
Skrivet av HataMoto_:
Skrivet av teejay:

Bryr mig fortfarande inte då jag inte tänker köpa 2142. Tips till alla som gjort det: Ladda ner Project Reality till BF2 istället.

tips till alla som köpt BF2142, ladda ner en mod till BF2?

lol


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

1
Skriv svar