Betala spel på Steam med PayPal

Robot
Betala spel på Steam med PayPal
Medlem
Betala spel på Steam med PayPal

det var på tiden

Medlem

Fortsätter nog med e-kort jag

Medlem

visa/mastercard >> paypal


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Fortsätter nog med e-kort jag

Det här är nog väldigt mycket off-topic men jag trodde jag var ensam om i Sverige att använda e-kort typ
Det kanske är vanligare än jag trodde

Har du en susning om hur det fungerar, kortfattat?


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem
Skrivet av Araxnoid:
Skrivet av Steffe@Swec:

Fortsätter nog med e-kort jag

Det här är nog väldigt mycket off-topic men jag trodde jag var ensam om i Sverige att använda e-kort typ
Det kanske är vanligare än jag trodde

Har du en susning om hur det fungerar, kortfattat?

Hur det funkar? Det tekniska kan nog bara banken svara på (vilket dom troligen inte har någon större lust med), men kortfattat är det väl bara så att den skapar ett Mastercard i deras system med den bestämda summan, så att kortet faktiskt "existerar", tror systemen.

Qus
Medlem
Skrivet av Araxnoid:
Skrivet av Steffe@Swec:

Fortsätter nog med e-kort jag

Det här är nog väldigt mycket off-topic men jag trodde jag var ensam om i Sverige att använda e-kort typ
Det kanske är vanligare än jag trodde

Har du en susning om hur det fungerar, kortfattat?

Den skapar ett tillfälligt Visa/Mastercard nummer som endast kan användas en gång. På så sätt om du skulle ha en keylogger eller något som snor kortnumret kan dom inte köpa något med det iallafall.

Medlem

Äntligen kan man göra ngt vettigt med sina fun-money på PayPal!

Inaktiv

Vore kul om PayPal låste Steams konto i 6 månader medans de utredde 'chargebacks' från kontokort, likt de gjort med vanliga försäljares konton och därigenom sabbat grovt för de...

Paypal är ju tyvärr inte ens reglerat som en bank, utan ett vanligt företag, så inga rättigheter eller något skyddsnät som man har mot en vanlig bank finns att luta sig mot.

Inaktiv

Trode paypal va en bank


signatur

No weakness

Medlem

Själv gillar jag att ha dvd-casen synlig brevid datorn.

Inaktiv

Ja måh vara åldschool men man ska ha en massa vackra spelboxar i hyllan inte några gig hårddisk utrymme på datórn.


signatur

- Jag Står Ensam Med Ett Rostigt Järnrör Omgiven Av Dysterhet I Ett Vitt Tyst Helvete -

1
Skriv svar