IL-2 Sturmovik: 1946 filmat

Robot
Inaktiv
IL-2 Sturmovik: 1946 filmat

varför ka ndom inte bara hålla sig till verkliga händelser?älskade IL2!

Inaktiv

Ser fruktansvärt intressant och kul ut med alla prototyp-plan som nu går att flyga. Detta ska jag ha. Se filmen, den fick mig att tänka om.

Medlem

Ingen Haunebu II, eller vril 7 D:!

det är en sak att exploitera experimentfordon som bf42 sw gjorde, detta blir mycket mer intressant eftersom dom strävar efter att återskapa dom som dom faktiskt var.

Inaktiv

ja det har du ju rätt i. så länge dom strävar efter att göra dom så realistiska som möjligt.

Medlem

Läste att dem fick rita om vingarna på ett plan för att det kunde helt enkelt inte flyga som det var ritat från början annars är ju tanken att planen skall vara så lika som dem designades så möjligt. Har ju alltid varit målet med IL2


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

<smeker sin X52> vill dra på mig min flygarmössa och styra mot molnen inom det snaraste


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Såg ni att ett av de tyska jet-jaktplanen var otäckt likt vårat gamla hederliga flyplan tunnan?
Tunnan som för övrigt bygger på ritningar de alierade kom över från tyskarna efter kriget som sen råkade hamna i svenska händer


signatur

Jäh!

Medlem

Grymt likt flygande tunnan.

Rätta mig om jag har fel, men många post- WW2 jetplan var väl ganska liknande varandra....

Medlem

Det kan nog stämma men tyskarna var väldigt tidigt ute med den pilformade vingen vilket var helt nytt på den tiden.


signatur

Jäh!

Medlem

Det har du rätt i.

Det enda jag direkt ser skiljer, utan att jämföra med bilder är stabben. Som inte har samma harmoniska form på det tyska planen som den flygande tunnan har.

Medlem

Lägg också märke till att dom har de första fungerade fjärrstyrda luftmisillerna tyskarna tog fram i spelet


signatur

Jäh!

1
Skriv svar