Massiv Hellgate: London-film

Robot
Medlem
Massiv Hellgate: London-film

Fin filmsnutt men jag hade ju hellre sett lite ingameklipp :\


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Cooooolaste jag sett på länge !! !

Medlem

hehe, denna var ju nice som fan.
Blir lite nyfiken vad de menar med destiny, som i att hon ska växa upp eller som att hon faktiskt ska göra något.

Medlem

Tror det är henne man spelar;) fan vad sugen man blev.

Undrar om detta kommer till konsollerna?

Inaktiv

det här var ju helt sjukt coolt, vore fint med ca 1.30h mer material, en film!

Medlem

Fräsig film.

Hoppas de lyckas med spelet så att det inte känns sådär stelt som i ingame filmerna som visades för nån vecka sen

Medlem

snyggt gjord film, het brud osv.. synd bara att spelet i sig ser ut att vara kasst.. :/

http://www.fz.se/filarkiv/?file=mov/hellgate_london/gstar2006...

Medlem

Kunde bli en bra film, hoppas att spelet görs lika bra som det har potensial att bli.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Katana:

snyggt gjord film, het brud osv.. synd bara att spelet i sig ser ut att vara kasst.. :/

http://www.fz.se/filarkiv/?file=mov/hellgate_london/gstar2006...

Lite tweaks här och där när det gäller animationer och effekter så kan det bli bra. Det där såg ganska Alpha aktigt ut.

Medlem

Mm, väldigt välgjord film, synd att bara ingame-sekvenserna som de har visat inte har varit något utöver det vanliga.

Jh
Medlem

..ja det är ju helt klart klös i filmen men vill ju se lite ingame-sekvenser..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Inaktiv

är det bara jag som har sett sista halvan av filmen(det vid och i kyrkan) innan? eller är det bara jag som inbiller mig det?

Medlem
Skrivet av schizo:

är det bara jag som har sett sista halvan av filmen(det vid och i kyrkan) innan? eller är det bara jag som inbiller mig det?

Det stämmer att den biten har varit med förr.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

oj oj visste att de här snubbarna var begåvade, men detta var över förväntningarna.

Kan bli hur jävligt som helst...
haha

Medlem
Skrivet av RozZy:

Tror det är henne man spelar;) fan vad sugen man blev.

Undrar om detta kommer till konsollerna?

Du spelar inte henne, du väljer själv klass och kön på din gubbe. Så du kan knappast vara en förbestämd person. Utan hon är förmodligen del av storyn antingen före spelet eller under spelets gång.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Aldrig fel med spel som baseras på kristen mytologi. Det här kommer antagligen bli bättre än "Catchuman". Trist med amerikanska röstskådespelare som försöker bryta på engelska dock. Ska bli rätt kul o se hur uppföljaren Hellgate:Rome kommer att bli senare (kommer säkert att låta som super mario).
Lite orolig att det kommer att bli för mycket hack N slash.
Diablo 2 håll på att göra en skogstokig av det enformiga slaktandet. Och nu är det i 1:a person,hmmm. Kan inte låta bli att vara skeptisk. Kommer nog att få byta ut den rykande musen efter man klarat spelet.

Medlem

Tja det är i princip diablo 2 fast i 3d så hack n' slash är vad du kommer få, fast lite mera skjutandes än hackande.

Synd att man inte får se någon Hunter, dem verkar mycket trevligare än de religösa fanatikerna till templars. Hur somhelst, "For the living!"


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Tja, denna trailer är ju äckligt skön. Men den senaste ingame play filmen som kom för nån vecka sen gav mig ett väldigt dåligt intryck.

Spelet verkar bra, men när man ser nån spela ingame, ser det faktiskt tråkigt ut. Aja, lär väl märkas när spelet kommer.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Alla som tycker det verkar så tråkigt, jag är inte riktigt säker på vad ni förväntade er igentligen? Spelet ser ganska mycket ut att vara det jag förväntade mig, hyffsat järndöd monster slakt med diverse skumma skjutvapen och melee vapen. Sen kan jag hålla med om att fienderna har sett lite oinspererade ut och ofta lite stel AI men men...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Underbar CGI film hoppas spelet har samma känsla...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Synd att man inte får se någon Hunter, dem verkar mycket trevligare än de religösa fanatikerna till templars. Hur somhelst, "For the living!"

Eftersom jag antar att du menar denna filmen så: man får faktiskt se 2 hunters, kanske t.o.m. 3 st.
Har en teori att den vuxna tjejen som eskorterar lillflickan (jessica) är en hunter med, och de två andra förutom kabalisten också är hunters (känner igen armorn de har på sig).
Tyvärr har man väl inte sett hunters i gameplayfilmer, men de kommer troligen äga då man inte kommer ha massa religöst tjafs eller någon autoaim med dem.
ehum, nog med vinklade meningar från mig

Medlem

Mmm sant de kanske är hunters, bara templars som kör självmords attacken mot hellgaten iallafall. Passar dem bra. Dock tyckte jag de 2 vanliga jepparna mest såg ut som vanliga bassar men har inte sett så mycket av hunters, bara läst den text som länkades.

Hursomhelst tror detta kan bli rätt kul, även om det ser lite stelt ut på gameplay filmerna, förväntade mig iofs inte så mkt mer än det endå...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

tråkigt att de verkar ha lämnat kvar de personer som fattade hur man skulle göra cgi när de bröt sig ut från blizzard ... visst ser det bra ut i vissa sekvenser, men i andra ser det så lamt ut att man inte riktigt förstår vad de tänkte. speciellt när de i rustning går iväg mot mörkret efter gammelfarfar. för att inte tala om vissa läppsynkningsproblem.

men, som vanligt, är det väl bara jag som tycker "fel".


signatur
Inaktiv

Ugh, varför funkar alldrig det jävla filarkivet

Edit: Efter att ha letat på Youtube så såg jag filmen. Ser riktigt bra ut, ser fram emot att döda diablo... igen.

Medlem

Langtar effter detta spel ...
Man far vell spela lite titanquest tills det slapps ...

Hmm alskar FZ FTP server ... Skont att kunna tanka i en 750 Kb/s pa stora filer


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Superskön film. Det där var ju självklart in-game grafiken.

Medlem

hennes farsa liknar en paladin \o_


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

1
Skriv svar