Quake Wars-beta i görningen

Robot
Medlem
Quake Wars-beta i görningen

!!!!!
*shocked*

Medlem

Skulle vara hemskt trevligt... fast skulle också vara farligt för utvecklingsteamet på ett sätt. Om spelet inte håller måttet, ja även fast i beta form, så kan det skrämma bort eventuella köpare. Så jag tvivlar på att det blir nån öppen beta iaf. Kanske stängd för vissa speciella, men inte vem som helst??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

De där vet dom nog bäst själv, känner dom att dom lever upp till de dom påstått så satsar dom nog på en öppen beta, blir de en stängd beta så kommer jag inte köpa de direkt iaf

Medlem
Skrivet av Mahone:

De där vet dom nog bäst själv, känner dom att dom lever upp till de dom påstått så satsar dom nog på en öppen beta, blir de en stängd beta så kommer jag inte köpa de direkt iaf

Nja, jag ser hellre att de kör en stängd beta än en öppen, en beta är ju inget demo utan den skall ju hjälpa utvecklarna att hitta och fixa buggar/balansproblem med hjälp av testare.

Medlem

På mondag gott folk, ska jag slåss för en plats bland beta testarna


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

På mondag gott folk, ska jag slåss för en plats bland beta testarna

En garde!

Medlem
Skrivet av X|Rolando:
Skrivet av Laxen:

På mondag gott folk, ska jag slåss för en plats bland beta testarna

En garde!

LOL! :I


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

jag vet inte om det lönar sig att ansöka ens... har aldrig blivit antagen till beta


signatur

Nämen!

Medlem

Kan bli kul och se om man får en plats i testet


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Trevligt, en beta innan jul vore inte helt fel. Väntat hela hösten på ett nytt online fps (BF 2142 räknas inte).

Medlem

Ja, den som lever får se..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Det är säkert krav att man är betalande medlem hos Gamespott. :crazy:

Medlem
Skrivet av Orbek:

Det är säkert krav att man är betalande medlem hos Gamespott. :crazy:

hehe skulle inte förvåna mig det minsta, känns som det är alltid dem som får testa betas först

Medlem

ÄG!, riktigt nice.... Måste... testa...


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv
Skrivet av jojon:
Skrivet av Orbek:

Det är säkert krav att man är betalande medlem hos Gamespott. :crazy:

hehe skulle inte förvåna mig det minsta, känns som det är alltid dem som får testa betas först

antagligen just för att dom betalar och då säker är mer seriösa i sin testning än den stora massan av ickebetalande.

får jag en plats i betan ger jag bort den till bättre behövande då min burk säkerligen inte pallar med spelet.

Medlem

Geeeeeee Miiiiiiiig!


signatur

Bara gör det.

Medlem
Skrivet av jojon:
Skrivet av Orbek:

Det är säkert krav att man är betalande medlem hos Gamespott. :crazy:

hehe skulle inte förvåna mig det minsta, känns som det är alltid dem som får testa betas först

Brukar vara fileplanet.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

hoppas det är fileplanet, där är jag redan subscriber sedan jag klämde in mig i supcom-betan

Medlem
Skrivet av jimmi:
Skrivet av jojon:
Skrivet av Orbek:

Det är säkert krav att man är betalande medlem hos Gamespott. :crazy:

hehe skulle inte förvåna mig det minsta, känns som det är alltid dem som får testa betas först

antagligen just för att dom betalar och då säker är mer seriösa i sin testning än den stora massan av ickebetalande.
.

Skulle inte satsa allt för mycket på det, finns lite för många "kids" som lägger ut en liten slant på nån av siterna för att få testa spel grattis. :\

Medlem

jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill !!!!! AH

Medlem

Om man bara vill prova spelet utan att betatesta så rekommenderar jag att man väntar tills mp demot kommer ut..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Vad besvikna alla skall av selfhype när det blir måndag och det syns igen att det bara var interna beta-sidan som var nere pga underhåll...

Medlem
Skrivet av Zarkow:

Vad besvikna alla skall av selfhype när det blir måndag och det syns igen att det bara var interna beta-sidan som var nere pga underhåll...

Tack för det du utomordentliga proffsvetare!

Inaktiv

Inte bättre att bli positivt överraskad än att bli besviken på att ngt inte kommer?

Tyvärr spred sig nyheten om sidan utanför 'gruppen', så nu går det inte att göra något åt det...

Medlem

Haha, nice!
Samt kul sätt dom lägger upp det på
Börjar direkt tänka på www.Battle.net remaken som skrämnde upp 500 miljoner gamers runt om i världen... för ingenting
Dock tror jag inte dom gör som blizzard

Medlem

Detta har man ju väntat på sen det utannonserades först ju.....så man kan ju alltid hoppas på en betaplats


signatur

The quickest way to hell isn't by living a bad life, it's buying a COMPAQ

Medlem

Famest brukar alltid få en betaplats i spel, jag har betatestat det mesta som har gått att testa faktist :D.

Medlem
Skrivet av Famest:

Famest brukar alltid få en betaplats i spel, jag har betatestat det mesta som har gått att testa faktist :D.

Kul för dig då...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av Famest:

Famest brukar alltid få en betaplats i spel, jag har betatestat det mesta som har gått att testa faktist :D.

Kul för dig då...

här var vi överdrivet glada hör jag

12
Skriv svar