Nintendo om Wii-problem

Robot
Medlem
Nintendo om Wii-problem

Wii ! Bra nyheter för oss


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

haha förhoppningsvis fixar dom sin patch innan dec releasen nötter hehe

Inaktiv

FZ framställer detta som ett stort problem medan det i sjävla verket bara drabbade ett väldigt få antal konsoler.

Medlem

^-- Vad baserar du det på? Att dom nämner "handful" i ursprungs artikeln? Vad säger du att en handful är då? handful för mig är ganska svår definerat och återger ganska mycket åt fantasin.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- Vad baserar du det på? Att dom nämner "handful" i ursprungs artikeln? Vad säger du att en handful är då? handful för mig är ganska svår definerat och återger ganska mycket åt fantasin.

men de e ju en sån där blåögd kille som förnekar allt nån säger om hans älsklingsgrej

jag tror iaf de e ett större problem än va dom hoppats på @ nintendo


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Well, enligt rapporter så kan man låta den stå och vänta så skall det fixa sig [när den uppdaterat klart i nästa försök] om just felmdl kommer fram.

Dumt att avbryta en upgrade iaf.

Inaktiv
Skrivet av drNinya:

FZ framställer detta som ett stort problem medan det i sjävla verket bara drabbade ett väldigt få antal konsoler.

jag håller inte med om att FZ får det att låta som ett stort problem. men problem har varit ganska utbrett. ett par tusen konsoller vad jag har läsa, visst kan det vara figurativa siffror, och små siffror i förhållande till hur många konsoller som sålts, men det är för många hur som helst.

Medlem

Detta är ju inget problem med tanke på att dem ersätter konsollerna, undra om Playastration skulle gjort det samma :).

Medlem

Hahaha.. finns nån positiva saker med att wii släpps senare i EU ändå då


signatur

Bara gör det.

Medlem

En handfull Wii är väl 2 eller kanske 3 om man har väldigt stora händer...

Mer seriöst så har Nintendo varit väldigt bra på att ersätta folk som haft problem med sina konsoller. Fanns ju en liknande grej med döda pixlar till DS till exempel där Nintendo ersatte dom också.


signatur

I never hate in plural.

1
Skriv svar