Robot
Call of Duty 3

Det tredje spelet i Call of Duty-serien är det första som utvecklas exklusivt till konsol. Nu har detta inte haft alltför stor inverkan på spelet i sig, det bjuder på det gamla vanliga, men vad gör det när det gamla smakar bättre än någonsin?


Medlem
Testat - Call of Duty 3

1an var bra, 2an var ok, 3e blev tjatigt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Jag har inte haft så roligt med 3an som jag hoppats på. Funderar på att byta in det mot Dead Rising eller något....

Kan dock vara för att jag fick de på samma dag som Gears of War och det kan ju vara en anledning.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Jee
Medlem

Tvivlar på att det är lika kul som när man spelade 1:an för första gången. Men det kanske är värt att köpa endå?


signatur

Eller inte?

Medlem

Köp de, hur kul som helst att spela online

Medlem

Känns som om allting här på FZ får en 4 eller 5 nu. :/

Medlem

ska cod3 komma till psp? om ja, när kommer det ut?

btw så verkar det här spelet härligt!

Medlem

grejen är att i alla "reviews" så sägs det att singleplayern är rätt buggig och ganska rolig. men de riktigt spelet "framhävs" i multiplayern. multiplayern var tydligen väldigt bra, och inge framrate problem vare heller. naejsssssss

Medlem

ska nog låna det här av en kompis när han lessnat
vart själv lite less på cod efter 2an men han säger iofs att det här spelet rockar.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av KingeN:

Känns som om allting här på FZ får en 4 eller 5 nu. :/

Flesta resecsioner är på 360 nuförtiden, eller många iaf.
Givetvis bjuder 360 på bra titlar, därför så bra betyg. Men jag har bara sett två 5or i höst.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Blir kul när vi får se CoD 3 till Wii.
Kommer ju säga lite om hur bra Wii kommer att vara på den här typen av spel.

Medlem

http://wii.ign.com/articles/746/746145p2.html

Recension av CoD 3 till Wii, verkar inte så jädrans bra.

Medlem

CoD3 har sin storhet i MP. SP känns igen och är inte särskilt upphetsande, eller särskilt långt. Det är hetsigt som fan, och det hela tiden. Dock är MP så mycket bättre än tidigare.

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

1an var bra, 2an var ok, 3e blev tjatigt.

Flakmonkey
Skrivet av KingeN:

Känns som om allting här på FZ får en 4 eller 5 nu. :/

Fått lite samma känsla med tanke på att mina tre senaste recensioner av spel till 360 har fått 5 (Gears of War), 4 (fear) och 4.5 (call of duty 3)... men titta i speltidningar och siter, det är inte bara vi som sätter höga betyg på de spelen.

Däremot så får vi inte in alla spel till vår redaktion och de som saknas är ofta de som enligt andras utsago är dåliga... vilket är en annan av delförklaringarna till de höga betygen på sistone..

Inaktiv

Många bra titlat som släppts helt enkelt och jag ser inget fel i det.

Medlem

själv är jag trött på de temat faktiskt. finns la andra gamla goda krig dom kan göra spel av. LÅT MIG SPELA NORDVIETNAMESER SOM SKJUTER PÅ US FOLK I SNYGGA DJUNGLER !


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

1an var bra, 2an var ok, 3e blev tjatigt.

Kunde inte sagt det bättre själv...

Skrivet av bjosarn:

själv är jag trött på de temat faktiskt. finns la andra gamla goda krig dom kan göra spel av. LÅT MIG SPELA NORDVIETNAMESER SOM SKJUTER PÅ US FOLK I SNYGGA DJUNGLER !

Nej jag vill att de ska göra ett CoD där du spelar tyskar, italienare och finnar


signatur
Medlem

finnar FTW

Perkiile, RaTaTaTaTaTata....


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Du va inte så bra på Finska du ^^ Perkele Stavas det. Men Oftats Skriver Finnar Perkele Saatana ^^

Har polare som är finne som svär på som bara fan


signatur

No weakness

Skrivet av Salinsky:

Du va inte så bra på Finska du ^^ Perkele Stavas det. Men Oftats Skriver Finnar Perkele Saatana ^^

Har polare som är finne som svär på som bara fan

Ja kan hålla med om det. Men ingen svär så bra som smålänningar mina släktingar är über! De har t.o.m smittat av till mig!


signatur
Medlem

Håller med om att COD3 ska ha en 4, det är grymt roligt att spela SP eller MP, den har allt som 1 och 2an erbjöd bara lite mer krigskänsla, hur man nu förklarar det


signatur

Working as intended.

Medlem

Ser inte så kul ut till Wii, klarar inga shaders alls eller?

Medlem

Funderar på att köpa det men någon som vet om man kan köra Split Screen som i Halo2 och Gears of war? Allså Co-op på samma maskin?

Medlem
Medlem

Det som känns lite trist med CODserien är att det inte är en sammanhängande story... Ena stunden är man ryss nästa engelsman o.s.v...

Vill ha en mer engagerad story där man följer en trupp eller soldat genom kriget...

Dessutom upplever jag det som förbannat låst och scriptat...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

CoD-serien är alldeles för begränsad för mig. Man kan inte röra sig hur man vill eller hoppa upp på vad man vill. I singleplayer känns allt skriptat och överdrivet vilket gör att man knappast vill spela om det. I multiplayer är det förvisso riktigt kul, men inte så långlivat som BF2 (och moddarna till det) där man har en enorm frihet och atomsfär.

Medlem

gillade cod2 men cod3 känns lite tjatigt (som sagt)
synd att det är samma tema hela tiden, tänk er typ cod i framtiden eller något


signatur

Bengebolle

Medlem

Synd att det inte kommer till PC :'(
Eller gör de det?

12
Skriv svar