Medlem
Skrivet av derpious:

http://wii.ign.com/articles/746/746145p2.html

Recension av CoD 3 till Wii, verkar inte så jädrans bra.

inte mycket till wii som verkar bra


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skrivet av chains:

Synd att det inte kommer till PC :'(
Eller gör de det?

Nix pix inget CoD 3 till PC! Istället jobbar dom tydligen på en 4:a till Pc'n, tro det eller ej:O


signatur
Medlem

Alla finnar svär som fan, det är ett faktum.

I varje fall, jag testspelade Call of Duty 3 på Åhaga, wonderbase-lanet för att vara precis, och det var inte så mycket att hänga i julgranen. Visst, det var kul, men det börjar bli tjatigt nu. Vill också spela tysk, eller så ska de helt byta tidsålder.

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Alla finnar svär som fan, det är ett faktum.

I varje fall, jag testspelade Call of Duty 3 på Åhaga, wonderbase-lanet för att vara precis, och det var inte så mycket att hänga i julgranen. Visst, det var kul, men det börjar bli tjatigt nu. Vill också spela tysk, eller så ska de helt byta tidsålder.

håller med om att de ska göras ett tidsålders byte, man kan inte göra spel wwii hur länge som helst


signatur

Bengebolle

evh
Medlem
Skrivet av bjosarn:

själv är jag trött på de temat faktiskt. finns la andra gamla goda krig dom kan göra spel av. LÅT MIG SPELA NORDVIETNAMESER SOM SKJUTER PÅ US FOLK I SNYGGA DJUNGLER !

Instämmer! Nytt vietnamlir djupt inne i djungeln ftw. Smyga sig fram i snygg regnskog med m16 lr ak:n. Himmlen öppnar sig och vattnet forsar ner.... Kläderna blir allt tyngre samt staminan är på 0.
Kan det bli värre tänker jag, och slänger upp vapnet på ryggen för en mikropaus. PLÖTSLIGT PRASSLAR DET TILL BAKOM MEJ OCH EN TYRANNOSAURUS HOPPAR FRAM. Jag ligger helstill på marken, jag råkade nämligen skjuta mej i ryggen då jag glömde säkringen :/

Fan va mäktigt spel de hade vart


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Inaktiv

finns ett antal spel om vietnamkriget också iofs
speciellt just Vietnam där du spelar som amerikan (oj så ovanligt) men i multiplayer kan du även vara nordvietnames

Kommer det ett nytt vietnam spel så spyr jag! Nej ett nytt WW2 då hellre. Fast ett nytt utarbetat spelsätt, tex genom att utföra vissa handlingar såsom hjältemod etc bli befordrad och omplacerad etc etc. Och få kommendera trupper till olika ställen såsom "ni fyra, ta med er radion och sätt upp en förbandsledning i den ladan" och "ni två ta era gevär och klättra upp i klocktornet för bästa vy" etc etc


signatur
Inaktiv

Har sett allt det här förut*gäääsp*
Hopas fyran bli en fräsch vind i serien.

Medlem

Går det att spela co-op?


signatur

F.d. "Kändis" som titel

Inaktiv

En skum fråga, musiken i COD3 reklamne? Titel osv? Flickan undrade så jag får fråga

Skrivet av ActOfWar:

Har sett allt det här förut*gäääsp*
Hopas fyran bli en fräsch vind i serien.

lol om de gör en fyra blir det väl knappast en "fräsch vind"!


signatur
Inaktiv
Medlem

4AN BLEV EN FRÄSCH VIND

12
Skriv svar