Prat om Natural Selection 2

Robot
Jee
Medlem
Prat om Natural Selection 2

Gimme gimme!


signatur

Eller inte?

Inaktiv
Citat:

we can ship something smaller early and then incrementally update it

Yay, få ett halvfärdigt spel. Känns som en pågående trend nuförtiden att släppa spel för tidigt.


signatur

Summon the big gnome!

Medlem

NS är rätt kul, var dock några år sedan jag lira't.. dock så lirade jag aldrig seriöst, var bara kul att vara alien å klättra omkring på väggarna å gömma sig för marine-snubbarna

Medlem

Har lirat NS lite på och av sen det kom ut. Har kört mycket i Combat spelläget med kompisar, behövs inte många då. En extremt bra mod, den bästa någonsin kanske tycker jag. Hoppas att tvåan blir lika bra som ettan.

Medlem

Combat suger... de skulle aldrig ha stoppat in combat, så hade man sluppit alla CS nördar.

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Combat suger... de skulle aldrig ha stoppat in combat, så hade man sluppit alla CS nördar.

Har inte spelat på ett år eller något sådant, men det är ganska skönt med nån Combat match mellan de vanliga, så man slipper tänka ;D

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Combat suger... de skulle aldrig ha stoppat in combat, så hade man sluppit alla CS nördar.

Combat är skönt när man inte orkar sätta sig in i en ordentlig match. Däremot kunde man ju gott ha sluppit CS-fjortisarna iaf.

Inaktiv
Skrivet av frekir:
Citat:

we can ship something smaller early and then incrementally update it

Yay, få ett halvfärdigt spel. Känns som en pågående trend nuförtiden att släppa spel för tidigt.

Jag förstår inte den odelat negativa attityden. Visst att få ett buggigt spel är inte kul men jag förstår inte varför man inte kan få dra nytta av bredbandstätheten. Just när det gäller multiplayerspel är de mycket väl lämpade för en begränsad release. Börja med några få kartor och utöka så småningom.

Ett jämförbart spel är DoD:s som släpptes med fyra banor men med tiden fått lika många till. Jag tar hellre en tidig release och längre/snabbare uppdateringsscykel än en långsammare eller obefintlig sådan. Speciellt lämpat är det ju för små studios som kan lägga en mindre initiell investering för att sedan kunna bygga färdigt efteråt.

1
Skriv svar