Karl Jeffery pratar Playstation Portable

Robot
Karl Jeffery pratar Playstation Portable
Medlem
Karl Jeffery pratar Playstation Portable

Ja och sluta med den låsta mjukvaran, låt folk ha homebrews så man kan använda den lite mer som man vill...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

haha sony lär ju fokusera max på ps3 nu och psp hamnar lite bakom.

Och att sony nånsin skulle tillåta homebrews. haha detta har de i princip kämpat emot ända sen fw 1.5 och inget tyder på att de lär ändra uppfattning.

Medlem

Fast dom har dock sagt att under 2007 ska dom släppa mycket mer spel till psp än dom gjorde 2006. Så jag tror knappast dom lägger psp'n bakom sig bara för ps3.

Medlem

SWEBarb det är det som är lite skumt, då dem verkar ju låta folk installera andra operativ system på PS3'an. Man kan ju hoppas att folk vill kunna köra lite eget. Dock kan man ju då använda PSP'n till att titta på rippade filmer och köra emulatorer, fyyyy...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Tror nog dom kommer att köra mer på PSP när PS3 är ute. Efter som PSPen ska ju kunnas koppla ihop med PS3 osv

Inaktiv

Synd att det bara är skräpspel som kommer ut på PSPn. Det enda riktigt bra jag spelat, och jag har haft den sedan releasen i Sverige, är Vice City Stories; och det är inte unikt ett dugg.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Liberty City Stores var jävligt bra med. Och Worms Warfare :D. Och vem har sagt att det måste vara "unikt"? Snart kommer ju Metal Gear Portoble OPS med. Verkar mycket nice. Sen Ace of Combat är rätt bra med. Finns en del bra spel där ute till psp. Så det är inte alls bara skräpspel.

1
Skriv svar