Sex nya bilder från Halo 3

Robot
Inaktiv
Sex nya bilder från Halo 3

Går det att spela Halo 2 över Xbox live på en 360? om det går, är det många som spelar?

Medlem

Jag måste vara den enda här som inte finner något speciellt alls i Halo-spelen. :S

Eller jo kanske, körkänslan på bilen var rätt häftig, men i övrigt så gillar jag inte Halo-spelen. Och Halo 3 ser inte så himla speciellt ut än så länge.

Flakmonkey

Diggar Halo stenhårt... men inte så mycket för själva spelandet, som även om det var kul knappast var revolutionerande, utan pga världen, karaktärerna, handligen, etc... känns som att många som inte gillar det är personer som har svårt för sci-fi överhuvudtaget och vill hellre ha något som utspelar sig i en mer realistiskt värld

Medlem

Ser ut som Halo2 fast med mer högupplösta texturer. Men som Bungie sa i Level så har de inte fått in HDR effekterna eller såna smaskiga grejer än så det lär se snyggare ut när det släppts.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Går det att spela Halo 2 över Xbox live på en 360? om det går, är det många som spelar?

Jo, det går. Vet inte hur många det är som spelar dock. Är väl ett antal ^^..

Medlem

Såg ut som Halo 2 med lite bättre texturer, men egentligen så spelar inte grafiken någon större roll, de är ju trots allt Halo

Jh
Medlem

vad trist det ser ut.. men det är ju ett tag kvar tills det släpps..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Diggar Halo stenhårt... men inte så mycket för själva spelandet, som även om det var kul knappast var revolutionerande, utan pga världen, karaktärerna, handligen, etc... känns som att många som inte gillar det är personer som har svårt för sci-fi överhuvudtaget och vill hellre ha något som utspelar sig i en mer realistiskt värld

Själv älskar jag scifi, men ser fortfarande inget värt i Halo. Det är fruktansvärt dåligt designade fiender, bandesignen är horribel, körkänslan var värdelös, vapnen standard som bäst.. det enda som var små kul var storyn, tyvärr klarar inte storyn att själv rädda spelet. Tror Halo enbart blev stort för att det inte fanns något bättre till konsol, hade de släppt det till PC så hade det aldrig blivit något, fanns redan klart bättre spel där att tillgå i FPS genren till PC.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Flakmonkey

Många som klagar på bandesignen... aldrig något jag tänkte på själv, var den verkligen så hemsk? tyckte den kändes rätt "realistisk" på något sätt, vilket kanske gjorde den lite tråkig iofs ^^

Medlem

Tycker detta spelet ser helt gudomligt ut. Får hoppas att det inte blir en flopp som Halo 2. :/


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Synd att det inte är lika snyggt ute som inne:/ Men får intala mig som alla fanboys att det är fixat tills releasen:)

Inaktiv

Släpps inte förräns Nov nästa år och vem vet? Det kanske tar längre tid. Hur som helst är det långt ifrån klart och jag längtar som fan.

Ännu ett bra co-op lir! Älska Halo...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Jag måste hålla med om att bandesignen var kass i ettan iaf. "Nu springer du igenom 15 identiska rum (dom där det fanns ett stort rum i mitten och gångar på sidan, på isbanan) med smala gångar mellan dom. Men vad nu, ett par banor efter så är du tillbaka men nu är the flood här!". Archive var inte heller en lyckad bana i mitt tycke.

2'an var mycket bättre på bandesignen. Men det som verkligen höjde upp båda spelen var co-op. Synd att så få spel har det.

Medlem

Halo... Det finns bara ett sätt att beskriva Halo, och det gör jag som John R Blade i Sin 2 när man får nukevapnet: HAHAHA; KICK ASS!!!8)


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Halo 2 har varit det mest spelade spelet över xboxlive i 2 år och först den här veckan är det slaget av Gears of War så ja, det är flera hundratusen i veckan som spelar Halo 2 över xbox live och fortfarande det bästa mp-spelet till konsol!

Enl Halo 3 bilderna så är de ifrån alfaversionen så spelet lär bli ordentligt snyggt när det är färdigt...

Medlem

Älskar världen där Halo 1 utspelar sig. Två hade några tråkiga stads miljöer men en hel del skog med


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Blir säkert ett fantastiskt spel.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Tycker detta spelet ser helt gudomligt ut. Får hoppas att det inte blir en flopp som Halo 2. :/

Flopp? Ja det får du gärna förklara.
Det är väll ett av de mest spelade över XBox-Live?

I övrigt såg skärmdumparna kanon ut! Dock saknar jag lite nya idéer från tidigare spelen.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Medlem

Blir mkt intressant att se hur det hela slutar iaf

Saknar att spela som Arbiter med, han var imo roligare karaktär än Masterchief.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Bilderna ser ju verkligen INTE bra ut. Förstår inte riktigt varför man väljer att släppa bilder som lika gärna skulle kunna vara Xbox bilder i högre upplösning. Detta ser ju inte alls lika bra ut som teasertrailern gör. Fast å andra sidan så är ju detta taget ifrån MP banorna och dom kanske är lite nerskalade för att klara av en massa gubbar.

1
Skriv svar