Battlefield 2142 uppdaterat

Inaktiv
Skrivet av NiiVANTE:

VMen spela conquest då - tills dom fixat problemet.

Skrivet av NiiVANTE:

Patetiskt.

Inaktiv

Konstigt att man gnäller när man betalat dyra pengar för en halvfärdig vara som inte funkar, skulle inte du gnälla om du råkar ut för en undermålig vara. tex köppte jag en Haglövs jacka häromdagen för väldigt dyra pengar, men det visade sig att den i regnet läckte på ett ställe, självklart gick jag tillbaka och klagade och fick genast en ny. Varför är det så svårt att förstå att nöjda kunder har inget emot att köpa orginal om allt funkar och man vet att man får en viss service för pengarna...

Inaktiv
Skrivet av zangief:

tex köppte jag en Haglövs jacka häromdagen för väldigt dyra pengar, men det visade sig att den i regnet läckte på ett ställe, självklart gick jag tillbaka och klagade och fick genast en ny.

men enligt NiiVANTE så ska du ju i så fall inte ha på dig jackan så att den läcker på just det stället. du får väll vrida på dig lite så att det inte läcker in där, sluta klaga nu o spela conquest tills din jacka sluta läcka!

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av zangief:

tex köppte jag en Haglövs jacka häromdagen för väldigt dyra pengar, men det visade sig att den i regnet läckte på ett ställe, självklart gick jag tillbaka och klagade och fick genast en ny.

men enligt NiiVANTE så ska du ju i så fall inte ha på dig jackan så att den läcker på just det stället. du får väll vrida på dig lite så att det inte läcker in där, sluta klaga nu o spela conquest tills din jacka sluta läcka!

Nja, han såg till att komma runt problemet genom att byta jackan (inte ha just den han köpte på sig). Motsvarigheten till gnällspikarna här inne hade varit att fortsätta gå runt med jackan trots att den var defekt, och whina om det konstant.

"Kolla, det läcker fortfarande in i jackan! Mina kläder har blivit blöta nu nästan varannan dag i två månader!! Fyfan vad dåligt!!1"

8)

Medlem

Mahahaaa! BF-serien är så j***a död, död som en dront! Jag är så glad att jag inte köpte den där skiten. Om de vill ha tillbaks sina trogna spelare får den göra ett riktigt spel.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Inaktiv

Skrattar ^^ EA dom är ju som nå kärringar bakanför Skrivbordet. Tror dom kan men skiter sig hela tiden. haha


signatur

No weakness

Medlem

Går inte att jämföra ett spel med kläder.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av Notumforce:

Går inte att jämföra ett spel med kläder.

går inte heller att ignorera när inkompetenta spelutvecklare släpper en produkt som inte fungerar, och sedan misslyckas något så förjävligt att fixa produkten i fråga, och istället försämrar den.
går inte heller att bara spela en liten del av ett spel som man köpt, specielt inte då spelet i fråga har nya spelsätt som man säkert är sugen på att utforska. när sedan dessa förstörs av inkompetens så kan man nog faktiskt få gå så lågt som att jämföra ett spel med kläder.

Dice är helt klart ett svart får i Svensk spelutveckling och jag hoppas att dom försvinner från kartan illa kvickt och istället låter dom flertalet andra företagen i Sverige att träda fram och få lite mer uppmärksamhet.

Inaktiv

De har lyckats igen, de borde vara med i Guines rekord bok, fixar några problem skapar värre.

Spelet stängs av efter varje Titan runda hahaha.

Håller med man borde få tillbaks pengarna för spelet.

URK
Medlem
Skrivet av xealman:

De har lyckats igen, de borde vara med i Guines rekord bok, fixar några problem skapar värre.

Spelet stängs av efter varje Titan runda hahaha.

Håller med man borde få tillbaks pengarna för spelet.

testa det gå till stället du köpte det och kräv pengarna till backa. det är fel på spelet alltså. de får fixa det eller så har man rätt att häva köpet.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

12
Skriv svar