Supreme Commander-snack

Robot
Medlem
Supreme Commander-snack

Supreme Commander är det bästa RTS jag spelat, så håll ögonen på releasedatumet, för då betyder inte SC StarCraft nå mer, utan Supreme Commander

Medlem

Tre fecking månader kvar...
Gaaaah :evil:


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Tycker det sög hårt. CoH är ett riktigt bra RTS, dock.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Intressant spel, ganska ointressant läsning dock.


signatur

system: online

Medlem

Ska bli kul och se vad det blir av det hela. Dock tycker jag att det börjar byggas alldeles för mycket hype kring spelet vilket i många fall betyder att spelet är riktigt dåligt. Men just nu är det CoH samt Medival II som är kungarna bland RTS/strategi.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Spel med för mycket hype faller oftast tyngre!


signatur
Medlem
Skrivet av Nolite:

Tycker det sög hårt. CoH är ett riktigt bra RTS, dock.

är du också betatestare eller har du kört tankat crackat 2.0/2.7 mot o-optimerad AI och fått helt fel bild av spelet? ;P

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Spel med för mycket hype faller oftast tyngre!

Fast när spelet är grymt bra (GoW t ex) så flyger det högt upp i skyarna.

Medlem

Sen är ju inte CoH och Supreme Commander samma typ av spel på något sätt... Ungefär som att jämnföra CS med Quake...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

CoH och supcom går inte att jämföra nä.. CoH är småsaker medans supcom är.. storsaker.. ;P

Kom ny betapatch idag förövrigt, en himla massa saker som är fixade, buggar, exploits å allt möjligt.. ovan vid sånt när man lirat battlefield-serien sedan bf1942 (ej bf2142 då, skitspel), vant sig vid dice's "patchar"

1
Skriv svar