Gameplay-film från Devil May Cry 4

Robot
Medlem
Gameplay-film från Devil May Cry 4

Ochj ag tyckte jag var bra på DMC..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ser att dem gott tebax lite till 1n?... Kanske varit så med alla spel. Bara spelat 1n

Flakmonkey

Nja, tvåan var väl lite annorlunda? Så i trean gick de tillbaks till ettan

Medlem

Jäklar, ser helt vrickat ut... Nu är jag ingen hejare på DMC spelen men har de varit så här galna tidigare? :0


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Fan fienderna dör ju aldrig...
Jag har spelat 3an i denna serie till PS2 men aldrig fastnat för det, och att stå o banka på samma fiender i 5 minuter innan dom dör ser inte så lockande ut :/

Inaktiv

fan vilka jobbiga ljud... "Get lost" "Begone" "Catch this(?). Bah, kan tänka mig japanska rösterna är 100 gånger bättre...


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

^-- Antagligen inte, eftersom dante snackade engelska i japanska versionen av DMC 3

Jh
Medlem

..f*n vad irriterande med snacket.. ser rätt så enformigt ut det där. Fienderna verkar ju tåla hur mycket som helst..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Man låser upp flera attacker senare och det bör noteras att fienderna inte nödvändigtvis tål så mycket stryk som de får, de hinner bara helt enkelt inte ramla ner dö innan Dante har slagit klart.

Flakmonkey
Skrivet av Svenpa:

Man låser upp flera attacker senare och det bör noteras att fienderna inte nödvändigtvis tål så mycket stryk som de får, de hinner bara helt enkelt inte ramla ner dö innan Dante har slagit klart.

Förutom att Dante inte är med i Devil May Cry 4... är ju en ny hjälte som heter Nero

Medlem

skitspel


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Svenpa:

Man låser upp flera attacker senare och det bör noteras att fienderna inte nödvändigtvis tål så mycket stryk som de får, de hinner bara helt enkelt inte ramla ner dö innan Dante har slagit klart.

Förutom att Dante inte är med i Devil May Cry 4... är ju en ny hjälte som heter Nero

Fasen vet jag, har inte kört klart 3an än. Kvittar ändå vem det är

Medlem

Haha jag blev less på spelet bara av att se den där filmen ^^

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Svenpa:

Man låser upp flera attacker senare och det bör noteras att fienderna inte nödvändigtvis tål så mycket stryk som de får, de hinner bara helt enkelt inte ramla ner dö innan Dante har slagit klart.

Förutom att Dante inte är med i Devil May Cry 4... är ju en ny hjälte som heter Nero

Är inte dante "badguy" I devil may cry 4?

Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- Antagligen inte, eftersom dante snackade engelska i japanska versionen av DMC 3

Besvikelse! Hade hoppats den japanska versionen hade andra, förhoppningsvis bättre, röster. Han låter onekligen som en spinkig collegegrabb som försöker låta tuff på Disney-dags morgontecknat vis.

Förmodar vi får skylla på alla dåliga spel som kom i början av 90-talet när "multimedia pcn" kom med ljudkort och 1x cd-läsare. Det skulle vara massa film och ljud i allt vare sig det behövdes eller inte och många hollywoodskådisar blev brända hårt när de ställde upp i undermåliga lir.
Det har dock börjat vända så smått på sistone men den engelska motsvarigheten har ljusår kvar till den mycket inkomstbringande prestigefyllda och därmed oftast högkvalitativa japanska röstskådismarknaden.

Flakmonkey

Kanske blir det som i Enchanted Arms till Xbox 360 där man kan välja vilket språk man vill ha... jag menar de kan ju inte skylla på att de inte har utrymme nu med blu-ray

Medlem

Kända röster tar extra mycket plats.

1
Skriv svar