GamersGate slår upp portarna på allvar

Robot
Medlem
GamersGate slår upp portarna på allvar

1 bra spel än så länge.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

1 bra spel än så länge.

Hädare!

Medlem

Flera trevliga spel. Men jag vill fortfarande kunna ta på det jag köper...

Jag är inget större fan av digital distribution, men den där sidan såg verkligen trevlig ut. Jag gillar att den spelar en film av spelet man väljer i högerlisten där

Jag tycker fortfarande att Introversion sköter det bäst, förstås.

Medlem

Jaha, grattis till paradox då, antar jag
Själv så litar jag inte på någonting som jag inte kan strypa, fast det kanske kan ju vara bra med ett alternativ någon gång i alla fall.

Någon som har koll på priserna? Blir det billigare så att det märks, eller blir det ungefär som på steam (d.v.s. billigare så att det knappt märks )?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Det är billigt som fan.

Inaktiv

hmm bara småkassa strategispel lr ?

Jee
Medlem

Köper hellre spel i fodral om det inte är VÄLDIGT billigt.


signatur

Eller inte?

Medlem

Förstår inte varför folk är skeptiska till online köp.
steam hur enkelt som helst, betala och du har tillgång till alla spel du har köpt..
åker ner till polare kör steam med ditt account och du kan spela dina spel där, behöver ju inte ens ta med dig massa spel..

Medlem

Hårbollen, vad är "billigt som fan" i procent?

Landy: Det beror på hur mycket man sparar. För en sketen pippipeng eller två så kan det ju kvitta för egen del


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv
Skrivet av bleak:

hmm bara småkassa strategispel lr ?

"Småkassa" är de inte... högst förstklassiga spel!


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Hårbollen, vad är "billigt som fan" i procent?

Well, de flesta spel går för runt $20, en överkomlig summa. Sen återstår det att se vad "stora" titlar som Anno 1701, Warhammer: Mark of Chaos mfl. kommer att gå för...

Jag har själv använt GamersGate i ett år, köpt alla de senaste Paradox-titlarna för en oerhört liten summa pengar. Kan ladda ner dom var jag vill, går oerhört snabbt, och i min åsikt är det en bra tjänst.

Skrivet av bleak:

hmm bara småkassa strategispel lr ?

*Skakar på huvudet*

Paradox-titlar, Anno 1701, Warhammer: Mark of Chaos... De har till och med Ship Simulator!

Inaktiv

Den som kallar Paradox titlar för "småkassa" får ju för evigt leva med skammen. Jag beklagar.

1
Skriv svar