Tropikpangaren Crysis plåtad

Robot
Inaktiv
Tropikpangaren Crysis plåtad

de e najs


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

en vecka gamla, gj fz

Kan tillägga att det finns ytterligare 7 bilder som ni glömt att lägga in på fz bildarkiv på www.crysis-online.com

Och så finns det en HD trailer "flyby" på samma sida där dom kör på ett geforce 8800gtx i full dx10 max grafik kombinerad med en lite showoff när han lallar runt och visar motion blur, fully destructible environment och lite annat godis...
Mycket värd att ladda ner...

Ta en till på Crysis-online.com


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Skrivet av snyft:

de e najs

...Men bara om man kör med yoystick!

Medlem

Jag ska köpa en ny burk för detta


signatur

Bengebolle

Medlem

Ser för jävligt ut.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

det duger


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

hoppas min burk kan dra runt det här, köpte precis ny....

Medlem

Vill minnas att jag läste någonstans på http://incrysis.com/ att de senaste bilderna de har lagt upp är gamla och har tidigare visats i tidningar. Därav den mindre tilltalande kvalitén. Vissa bilder ser ju också ut att ha fått en (kass) omgång blur i photoshop, för att fejka "depth of field"...

Medlem

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

dom 3 bilderna såg ju inget vidare ut ? vad har hänt...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

dom 3 bilderna såg ju inget vidare ut ? vad har hänt...

De fottade där det inte var djungel.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Jag gillar AK-74or.


signatur
Inaktiv

Monster dator!!!


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Jag har ärligt talat börjat tappat intresset för Crysis, dom har ju inte ens ett release-datum.

Medlem

Känns som att Crysis ändas handlar om att visa upp snygg grafik. Vad har hänt med att lägga ned energi på spelkänslan? Tycker den är viktigare. Sedan borde de arbeta på att få de datorstyrda karaktärerna att röra sig mer trovärdigt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Med hjälp av snyggare grafik och fysik verkar dom ju skapa en väldigt realistisk miljö måste man ju ändå säga...

Medlem

Får väl hoppas att dom lyckas balansera det, vet än så länge inte mycket om hur känslan kommer bli.

Inaktiv

Haha men fan va fullt det ser ut.. Ärligt talat så tycker jag inte Crysis värkar vara så snyggt som alla tycker. Om man tittar på Gameplay bilderna där så är det ju kass graffe.

Bilderna dom har T.ex på Webhallen på screenshots det är ju Bilder Tagna från spelet som dom har gjort om I photoshop. Typ iaf. inte seriöst iaf =/


signatur

No weakness

Medlem

Tror detta spel kommer bli grymt i alla fall.. Ok de 3 senaste bilderna såg faktiskt för jävliga ut.. men vad gör det när storyn verkar skönt science fiction baserad och man har tillgång till minigun ;P moahaaa!!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Att kalla det "kass graffe" är fan enbart löjligt. Visst kanske alla screenshots inte ser Uber ut..men det är endå riktigt snyggt spel. "kass graffe" (löjligt uttryck förresten) säger man om typ..umm..quake 1 (om man bortser från dess ålder..kunde bara inte komma på något just för tillfället).


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Bara djungeln som är något extra egentligen.


signatur

War never changes.

Medlem

jag har dock inte sett något snyggare till pc iallafall fast allt handlar ju inte om grafik så.

Medlem

Usch! Synd att dom förstör ett annars säkert bra spel med massa Aliens o bla bla....

Just nu är OFP de enda som duger och självklart när jag får ArmA om 10 dagar kommer de va KUNG..

Medlem

Fyfan vad fult.

Medlem
Skrivet av Salinsky:

Haha men fan va fullt det ser ut.. Ärligt talat så tycker jag inte Crysis värkar vara så snyggt som alla tycker. Om man tittar på Gameplay bilderna där så är det ju kass graffe.

Bilderna dom har T.ex på Webhallen på screenshots det är ju Bilder Tagna från spelet som dom har gjort om I photoshop. Typ iaf. inte seriöst iaf =/

Fy fan vad fel du har... Har du ens tittat på ingame trailerna?
Ta denna som exempel... http://www.gametrailers.com/player.php?id=9882&type=wmv&pl=ga...

Det är inte ful grafik, i så fall måste du skaffa glasögon eller operera hjärnan.

http://img73.imageshack.us/img73/3761/crysis3ey9.jpg


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Filmerna som finns ute ser grymt snygga ut. speciellt dem nya med dx10

Medlem
Skrivet av Laxen:

www.crysis-online.com

Och så finns det en HD trailer "flyby" på samma sida där dom kör på ett geforce 8800gtx i full dx10 max grafik kombinerad med en lite showoff när han lallar runt och visar motion blur, fully destructible environment och lite annat godis...
Mycket värd att ladda ner...

Ja, ni som klagar på grafiken på bilderna - kolla in HD-filmerna och kom igen sen...

Medlem

Ser ju skräp ut på dom där screensen men kolla på gameplay-filmklipp istället. När man ser det på film ser det sjukt mycket bättre ut, personen som tagit screensen måste va n00b!


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

12
Skriv svar