Köer, skador och rån när PS3 nådde USA

Robot
Köer, skador och rån när PS3 nådde USA
Medlem
Köer, skador och rån när PS3 nådde USA

gg


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Wii


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Haha! Go America!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Usa sätter ribban ännu en gång, vad ska vi hitta på när Ps3an släpps här då? Massjälvmord nån?

Inaktiv

America, fuck yeah!

Medlem
Skrivet av Bazil:

America, fuck yeah!

QFT som WoW-nördarna säger.

Redaktör
Skrivet av F3D:

Usa sätter ribban ännu en gång, vad ska vi hitta på när Ps3an släpps här då?

Köa snyggt och prydligt och knyta näven riktigt, riktigt hårt i fickan när nån fräck nisse köper sista exemplaret strax före vi når kassan?


signatur
Medlem

Killen som anordnade racet kunde ju inte ha tänkt efter särskilt länge... Lotta ut de tio platserna istället... snacka om korkat affärsbiträde.

Men resten är la ganska standard USA, dock var de flesta incidenterna inte om att få köpa PS3'or som jag förstått utan rån av köare och annat.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Inaktiv
Medlem
Skrivet av dosman:

Playstation 3 på blocket. Ligger runt 10.000 kr.

haha, det är fasen värt att göra något sånt där. sälja en för typ 8-10000 kronor, då tjänar man ju lite pengar kan man köpa fler spel

Medlem

Jo men fz rapporterade från den asiatiska ebay när det släpptes där och ingen verkade vilja bjuda på maskinerna. Kanske har ändrats nu...

Dock verkar ju flera av blocket annonserna vara butiker som importerat. Men privat personer som köper extra enheter för att sälja på blocket har jag inget annat än förakt för.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Killen som anordnade racet kunde ju inte ha tänkt efter särskilt länge... Lotta ut de tio platserna istället... snacka om korkat affärsbiträde.

Men resten är la ganska standard USA, dock var de flesta incidenterna inte om att få köpa PS3'or som jag förstått utan rån av köare och annat.

Tycker inte idén i sig var särskild korkad, däremot är folk korkade så himla besatt av PS3 som dom är, därför går det såhär.


signatur

system: online

Medlem

Alltså vilka spel finns till Ps3 ute nu?

Vad är det som Jappsarna och jänkarna sitter och lirar?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av system-online:
Skrivet av Wardancer:

Killen som anordnade racet kunde ju inte ha tänkt efter särskilt länge... Lotta ut de tio platserna istället... snacka om korkat affärsbiträde.

Men resten är la ganska standard USA, dock var de flesta incidenterna inte om att få köpa PS3'or som jag förstått utan rån av köare och annat.

Tycker inte idén i sig var särskild korkad, däremot är folk korkade så himla besatt av PS3 som dom är, därför går det såhär.

Just därför iden är så urbota korkad, om folk är tillräckligt desperata att dem köar i dagar utanför affärerna för att få en, så kan man ju fasen inte ha 50+ pers som ska springa till 10 stolar för att få köpa en. Kan ju lika gärna gå runt och klubba ner allihop... Man får ju göra nått vettigt typ lotteri, turnerning i nåt spel eller dylikt...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

looool

Only in USA

Inaktiv

jadu usa...


signatur

No weakness

Medlem

Ingen som vet vilka spel som finns släppta till ps3?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Sjukt att de i USA är villiga att betala så mycket på ebay för ett ps3. När priserna är i princip mer än de dubbla jämfört med vad affärerna kräver så tycker man ju att folk borde säga nej.

Medlem
Medlem

Kunde dom inte undvika att skjuta på kön och skjuta på consolerna istället!!! Buu för ps3!!!

Medlem
Medlem

Killen som slår sönder den borde fan få stryl. Så jävla drygt att göra det precis vid kön.

Medlem

Är det bara jag som ser att det är Bill Gates son som lattjar runt i Hatt och päls och förstör?

Inaktiv
Skrivet av Spectral:

Killen som slår sönder den borde fan få stryl. Så jävla drygt att göra det precis vid kön.

*Det där är bilden man får att alla amerikanare är barnsliga* -De får skylla sig själva med alla fördomar.
(Skadeinsekter)


signatur

/J.

Inaktiv
Skrivet av Spectral:

Killen som slår sönder den borde fan få stryl. Så jävla drygt att göra det precis vid kön.

Det är ju så jäkla klockrent!

De har gjort så med 360n också, "smashmy360.com" typ.

De tar emot donationer av folk så de kan köpa en konsoll, banka skiten ur den och lägga upp filmen på nätet. Det är inte de själva som betalar det

Om någon ger mig kostnaden för en konsoll så gör jag gladeligen samma sak på releasedagen

Medlem

Hm varför kom jag att tänka på fiskmåsarna i Finding Nemo...

Mine Mine Mine Mine Mine Mine Mine Mine Mine Mine Mine Mine Mine Mine Mine Mine Mine Mine Mine Mine Mine Mine Mine Mine Mine Mine Mine


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Spelen som finns ute nu är

* Call of Duty 3
* Fight Night: Round 3
* flOw
* Genji: Days of the Blade
* Madden NFL 07
* Marvel: Ultimate Alliance
* Mobile Suit Gundam: Crossfire
* NBA 07
* NBA 2K7
* NHL 2K7
* Need for Speed: Carbon
* Resistance: Fall of Man
* Ridge Racer 7
* Tiger Woods PGA Tour 2007
* Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas
* Tony Hawk's Project 8
* Untold Legends: Dark Kingdom

På releasedagen här i Europa tycker jag att alla ska ha klänning, nån prydig hatt och ett paraply, också ska vi alla stå hand i hand och sjunga små grodorna.

Inaktiv
Skrivet av Mahone:

Spelen som finns ute nu är

* Call of Duty 3
* Fight Night: Round 3
* flOw
* Genji: Days of the Blade
* Madden NFL 07
* Marvel: Ultimate Alliance
* Mobile Suit Gundam: Crossfire
* NBA 07
* NBA 2K7
* NHL 2K7
* Need for Speed: Carbon
* Resistance: Fall of Man
* Ridge Racer 7
* Tiger Woods PGA Tour 2007
* Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas
* Tony Hawk's Project 8
* Untold Legends: Dark Kingdom

På releasedagen här i Europa tycker jag att alla ska ha klänning, nån prydig hatt och ett paraply, också ska vi alla stå hand i hand och sjunga små grodorna.

Haha grym idé, man ska göra nått sånt bara för att jävlas med alla andra. En kaffekopp och en monokel skulle se bra ut med den där klänningen också

Om alla sen står och småsnackar och nämner orden "quite" och "yes" medans man smuttar på kaffet och samtidigt skrockar lite så blir PS3-releasen perfekt.

*suckar*
har sett för mycket satir-serier.... ;):up:


signatur

Dad! You killed zombie Flanders!
He was an zombie?

12
Skriv svar