Steam-nytt: CS-spelare bannade

Medlem
Steam-nytt: CS-spelare bannade

ajjajjajajajj, inte bra alls... där ser nu hur det går när man fuskar i online spel
bara dom inte stänger av mitt acc bara *kliar mig i pannan nervöst*


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Tja, om du inte har fuskat har du ju inget att oroa dig för


signatur

Videomupp

Inaktiv

asgarvar!!!


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

haahaha pwned alla fjortisar som fuskade.

Medlem

roliga är väl att dem blir helt avstängda från all steam så de blir av med sina spel de har köpt och allt typ.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Thank you Dell... Steam.

Medlem

^_^


signatur

P.L.U.R

Medlem

Så du är en fuskare du Laxen din rackare ?

Du har ju mer eller mindre erkänt genom att säga att hoppas dom inte bannar mitt account.

lol

Medlem

hahah


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

singleplayerversion av The Ship? Multiplayer med bottar eller en ordentlig singleplayer-del tro?

Medlem
Skrivet av Wardancer:

roliga är väl att dem blir helt avstängda från all steam så de blir av med sina spel de har köpt och allt typ.

Nej.

Allt som sker är att de inte kan spela på VAC-säkra servrar (Oavsett spel). Det här ska också hålla i ett år om jag förstått det hela rätt.

Medlem


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Bleh, tråkigt. borde banna hela deras konto från steam. Ska ju kännas lite, dock kan de tju vara lite jobbigt om någon råkar ut för det utan att ha gjort nåe fel


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

jag köpte ett halflife pack med cs inkl sen efter att jag hade instalerat det så stod det att jag inte kunde köra på vac servrar för att jag hade blivit bannad?

jag skriver till men ingen skriver tillbaks

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

jag köpte ett halflife pack med cs inkl sen efter att jag hade instalerat det så stod det att jag inte kunde köra på vac servrar för att jag hade blivit bannad?

jag skriver till men ingen skriver tillbaks

Brukar bli så när man fuskar


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Välkomna till BF2, men spola fusket!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Rätta takter. Bort med fuskarna. ^^

Medlem

jo, jag älskar steam mer och mer, bra tjänst och updaterar spelen utan problem och nu detta.

Medlem

aa, alltså båda mina steam acc's är bannade :'(

Dumma minderåriga släktingar, sista gången jag lämnar datorn på utan lösenord när dom är här :\


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Redaktör
Skrivet av Laxen:

Dumma minderåriga släktinger, sista gången jag lämnar datorn på utan lösenord när dom är här :\

Skrivet av Steam-killarna:

We expect to see a surge of forum posts laying blame squarely at the feet of "my little brother."


signatur
Medlem

Skönt att dom får bort rötäggen och surfiskarna för den delen

Medlem
Skrivet av C.A.B-05:

jo, jag älskar steam mer och mer, bra tjänst och updaterar spelen utan problem och nu detta.

heeh helt underbart tycker jag

nackdeln är IBLAND att det inte funkar som det ska med updatesen

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av david_dellblom:

jag köpte ett halflife pack med cs inkl sen efter att jag hade instalerat det så stod det att jag inte kunde köra på vac servrar för att jag hade blivit bannad?

jag skriver till men ingen skriver tillbaks

Brukar bli så när man fuskar

Läste du vad han skrev?
Nyinköpt version = bannad redan = fuskare?

Medlem

Hatar fuskare. Bara bra det här.

Medlem

Ditt konto ditt ansvar ....

Medlem
Skrivet av abbe:
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av david_dellblom:

jag köpte ett halflife pack med cs inkl sen efter att jag hade instalerat det så stod det att jag inte kunde köra på vac servrar för att jag hade blivit bannad?

jag skriver till men ingen skriver tillbaks

Brukar bli så när man fuskar

Läste du vad han skrev?
Nyinköpt version = bannad redan = fuskare?

Kanske köpte ett mindre "välvårdat" begagnat acc?


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Inga sympatier från mig. Ditt konto, ditt ansvar.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Inga sympatier från mig. Ditt konto, ditt ansvar.

This man speaks the truth.

Medlem
Skrivet av Xtrmntr:
Skrivet av Laxen:

Dumma minderåriga släktinger, sista gången jag lämnar datorn på utan lösenord när dom är här :\

Skrivet av Steam-killarna:

We expect to see a surge of forum posts laying blame squarely at the feet of "my little brother."

Hahah Laxen busted så går när man fuskar.:P


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

12
Skriv svar