NHL 07-demo hos FZ

Robot
Medlem
NHL 07-demo hos FZ

Nyhets torka?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Vissa kanske är intresserade av Nhl spelen?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Klart hockey är ball!!! Har spelat alla årgångar sen 94!!!!


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Hur kan demot vara så galet stort? Jag är inte imponerad..

Medlem

Det är defenitivt inte värt det till PC.
Till 360 vare revoultionerande helt nytt nhl helt ny spelstil
och stor sattsning på GRAFFEn.

Till pc har det sett precis lika dant ut sedan nhl 04 med
lite olika in-game menyer , musik och en o annan mini feature.

Inaktiv

hade spelutvecklare tänkt släppa demon på 2gig så kan dom ju glömma att man tar sig tid att testa en demo när man heldre tankar hela spelet..

Inaktiv

Vill dom inte att man ska testa demot eller? Aldrig jag tankar och installerar nästan 2GB för ett demo.

Medlem

Den frågar efter senaste directx. Men jag har ju det senaste, hade samma problem med fifa.

Medlem

jag vet 1 som skulle gillat det

zazazazaaaaampaa


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

Oh, ska bli kul att testa. NHL 07 till 360 har varit en härlig buggfest med spelare som "fastnar" bakom mål och ständiga krascher. Mmmm... äntligen PC


signatur

Our generation has had no Great War and no Great Depression. Our war is spiritual - our depression is our lives.

Inaktiv
Skrivet av ScarFace:

jag vet 1 som skulle gillat det

zazazazaaaaampaa

jag har aldrig testat ett nhl demo :s
jag spelar nog inte så mkt spel på pc eller inget :S senaste spelet jag köpte va nhl 2004 (på pc asså) men ni kanske sett att jag gillar, nhl jo det har ni


signatur

My way is better than yours :D

1
Skriv svar