Veckans FZ-tips: Filtrera bort nyheter

Robot
Veckans FZ-tips: Filtrera bort nyheter
fue
Medlem
Veckans FZ-tips: Filtrera bort nyheter

härligt, keep it up

Inaktiv

Kan ni fixa enskilda nyhetsidor för tex PC, Xbox, PS osv? Vore mysigt att fixa bokmärken som leder till endast PC-nyheter.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Kan ni fixa enskilda nyhetsidor för tex PC, Xbox, PS osv? Vore mysigt att fixa bokmärken som leder till endast PC-nyheter.

Humm... Gör inte den här funktionen exakt samma sak?

Medlem

bra för dom som inte gillar vissa saker. Dock så läser jag allt om PC, xbox, PS ect


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

hade varit bättre om man hade kunnat filtrera bort tex gamecube nyheter osv istället för att ta bort alla konsolnyheter..


signatur

/_\_/_\
/_\

Bt
Medlem

Precis, jag skulle vilja ta bort alla xbox och ps-nyheter men behålla de från wii.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Går det att ta bort alla konsol spel ifrån de listan högst upp med tester?

Medlem

Ser helt klart FZ som en spelsajt, var kanske skillnad förut under Quakets glada dagar då det mesta var åt PC-hållet. Men jag gillar att ni skriver om konsoll också nu för tiden


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av Bt:

Precis, jag skulle vilja ta bort alla xbox och ps-nyheter men behålla de från wii.

Same same.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

FZ har blivit en spelsite. Inte så jätteintresserad av konsoller men ibland dyker det upp något som jag skummar igenom ändå. Tycker ändå det är bra att ni har med konsollnyheter (o mer därtill) också, man måste ju hänga med i utvecklingen Nej nu ska jag spela lite hederlig QUAKEWORLD 1on1 på IoPservern, heippa!

Medlem

härligt, skönt att slippa alla Wii-nyheter där man automatiskt måste kommentera och gnälla på den fula grafiken, så nu slipper ni det!

Medlem

Även ifall jag inte gillar att läsa om Wii och PS3 så vill jag ändå ha de nyheterna kvar ifall att några av dem skulle vara värda att ödsla min tid på. Men MYCKET bra initiativ FZ.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Herregud, bara skita i att läsa nyheterna om ni inte är intresserad? gör ni inte det i tidningar och på t ex DNs hemsida också?

Medlem

Bra funktion, men filtret är en smula grovt. Dessutom saknar jag Linux (om man nu ska ha med Mac, menar jag).


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

är intresserad av allt som skrivs, så här körs de inte med nåt filter

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

bra för dom som inte gillar vissa saker. Dock så läser jag allt om PC, xbox, PS ect

Jag med, vill ju hänga med i svängen


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

bra jobbat FZ smart angående nyhet filter

jag hade en annan viktig tips
om ni har långa länk använd
I det nya FZ skriver du Länktext

Länktext <--- den nya koden rätt text <-- denna funkar inte längre

Inaktiv

Filter är för mesar. ;P

Bt
Medlem
Skrivet av Katana:

härligt, skönt att slippa alla Wii-nyheter där man automatiskt måste kommentera och gnälla på den fula grafiken, så nu slipper ni det!

Jag vet att du är medveten om det, men tänkte bara nämna det för de som inte känner dig Katana: Grafik är inte allt


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

1
Skriv svar