Take-Two om sin line-up till PS3

Robot
Medlem
Take-Two om sin line-up till PS3

Alltid trevligt med lite Rockstar-titlar

Medlem

Fy satan vad jag längtar tills de börjar släppa lite bilder och filmer på gta 4

Medlem

^^ Lite info om möjligt online-läge skulle inte skada heller.

Medlem

Skulle inte L.A Noir komma till pc med? eller är det bara jag som har för mig det...

Medlem

ok nu kommer nästa generation spel först göras för konsoler och det resulterar i att Pc spel dör och sämre kvalitet till Pc om de portar.
"beviset finns redan kolla bara xbox360 splinter cell double agent spel ubisoft portade till Pc det finns många klagomål på ubisoft forum det flytter inte bra på pc dålig optimerad etc"
det här bara början...

Medlem

Tror också det, grafikkort för 4-500kr är inte många som vill lägga ut för ett spel, för sån summa pengar kan man få komplett konsoll med ett par spel liksom.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Tror också det, grafikkort för 4-500kr är inte många som vill lägga ut för ett spel, för sån summa pengar kan man få komplett konsoll med ett par spel liksom.

Världen vore bra om man fick ett high-end kort för 500kr Håller med om att next-gen spel görs till konsoll i första hand. SPDA är ju hur grymt som helst till 360 men de buggar och kraschar till PC, också kan du inte ställa in kontrollerna exakt som du vill ha dom. De enda PC exklusiva next-gen spelet är väl Crysis, och de kommer inte alla kunna spela heller.

Medlem

Tror inte pc dör jag.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Men suck, det där snacket kommer ju jämt. PC kommer dö för dom nya konsollerna är ju så jäkla bra och billiga! Inte en chans att det händer.

Medlem

Jag har absolut inga problem med double agent till pc, dock är det online-delen som behöver fixas till lite annars så. Flyter fint för mig så. Tror knappast spelen kommer bli sämre portade till pc. Det är bara skitsnack.

1
Skriv svar