F.E.A.R. (Xbox 360)

Robot
F.E.A.R. (Xbox 360)

Det är fortfarande många som påstår att det inte går att spela FPS på konsol, trots att försäljningssiffrorna bevisar motsatsen. Förmodligen kommer inte dessa personer övertygas av F.E.A.R. som nu portats till Xbox 360, men det är å andra sidan deras förlust.


Medlem
F.E.A.R. på 360 - funkar det?

Mmmh, ett bra spel, vissa gillar det, andra inte.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

testade demot och nej usch varken skrämmande eller ens roligt att spela fps med en kontroller. men dom som inte har en vettig dator kan ju få ut lite av det.

Medlem

sjukt bra spel, även expansionen som tom är ännu bättre.. hur det är på 360 har jag dock ingen aning om, vågar inte ens tänka tanken.. fps.. konsol.. brrr

gillar dock tjockisen med RTFM-bältet

Medlem

Nu vet jag ju inte om jag bara är full eller inte och jag orkar inte läsa igenom recensionen av Gears of war igen men när jag läste den recensionen innan idag så verkade det vara spelet som gällde på 360:n? Fast det kanske inte är en förstapersonsskjutare då det var något fibbel med kameran?


signatur
Flakmonkey
Skrivet av Åke Vader:

Nu vet jag ju inte om jag bara är full eller inte och jag orkar inte läsa igenom recensionen av Gears of war igen men när jag läste den recensionen innan idag så verkade det vara spelet som gällde på 360:n? Fast det kanske inte är en förstapersonsskjutare då det var något fibbel med kameran?

Nej Gears of War är inte ett FPS ^^

Medlem

Avsaknaden av precision i handkontroller på konsoler dödar detta spelet imho. Bullet-time förlorar därmed en stor del av sin storhet som fanns på PC, och därmed en stor del av varför striderna var roliga.

Medlem

Är kontrollen lika kass som i demot???

Inaktiv
Skrivet av Fierce_Swe:

Är kontrollen lika kass som i demot???

De har nog använt samma kod till demot som till spelet. Altså är kontrollen lika kass.

Inaktiv

Att sätta headshots i slowmo med pistolen är förbannat gott på PC. 1 shot, 1 kill, det kan nog bli svårt med kontroll, ja.

1
Skriv svar