Kolla in Armed Assault, trailers hos FZ

Robot
Medlem
Kolla in Armed Assault, trailers hos FZ

Detta är ren och skär porr! Mumma! Hoppas det släpps i sverige!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det här är porr! Får ni visa det här på FZ.se??!
Vad säger moraltanterna om det här!!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv

Gömma sig i städer.


signatur
Medlem

Ser ju hemskt ut. Jag gillade förvisso inte ettan heller, då detta verkar ha exakt samma gameplay är det kanske inte så konstigt att jag inte gillar det.

Grafiken ser dock riktigt kass ut. Allt för mycket detaljer på orelevanta saker och aldeles för lite på saker dom viktiga prylarna. Gör att det överlag ser bara dåligt ut.

Medlem

Så jävla snyggt! Kom ut already!

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Ser ju hemskt ut. Jag gillade förvisso inte ettan heller, då detta verkar ha exakt samma gameplay är det kanske inte så konstigt att jag inte gillar det.

Grafiken ser dock riktigt kass ut. Allt för mycket detaljer på orelevanta saker och aldeles för lite på saker dom viktiga prylarna. Gör att det överlag ser bara dåligt ut.

Individuella modeller kanske inte är state of the art, men du får tänka på att ArmA skall kunna skala upp till 100 datorspelare och 1000 AI med nio kilometers viewdistance. Med det i åtanke är det riktigt jävla snyggt tycker jag.
Gillar verkligen den sansade grafikstilen i OFP och ArmA. Mycket mer verklighetstroget än allt annat radioaktivt HDR-trams som är superpoppis nu

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Ser ju hemskt ut. Jag gillade förvisso inte ettan heller, då detta verkar ha exakt samma gameplay är det kanske inte så konstigt att jag inte gillar det.

Grafiken ser dock riktigt kass ut. Allt för mycket detaljer på orelevanta saker och aldeles för lite på saker dom viktiga prylarna. Gör att det överlag ser bara dåligt ut.

Gameplayet är som det är för att det är realistiskt, huvudet sitter på en kropp och dom kan röra sig åt olika håll och inte som i "alla" andra spel där man har en kamera över marken med händer framför sig.

Grafiken är inte dålig o sen att ön är 400km2 och kan hantera väldigt många AI, soldater och fordon samtidigt. Grafiken är knappas inställt på högsta i dom filmerna heller.

Medlem

hmm är detta typ operation flashpoint 2?

Medlem
Skrivet av Nic2:

hmm är detta typ operation flashpoint 2?

Ja, och det kommer ett till kallat "Game2" - 2008 eller senare.

Inaktiv

ja det kan man säga...
Det är utvecklarna som gjorde Operation Flashpoint gör nu Armed Assault. Men nu är det så att de inte äger namnet så de får hitta på eget. Och Operation Flashpoint 2 utvecklas också men inte av de som gjorde 1an.

Precis så som blizzard äger namnet diablo. Men ändå gör de utvecklarna som gjorde diablo 1/2 Hellgate London nu. Enda skillnaden är att de inte försöker göra ett diablospel så som armed assault gubbarna försöker.

Inaktiv

MMMMmmm*muma* det kommer bli bra;) grrrrrr...

Medlem

f*ck grafiken, OFP ger en spelkänsla som BF serierna inte ens kommit nära av, och ArmA kommer säkert bli mycket bättre

Medlem

Ser bra ut, speciellt med tanke på att det handlar om så stora landytor...hoppas det inte bara laggar sönder mitt 6600GT =]

Medlem

Den här tycker jag är en av de häftigare filmerna, dum AI som står ute på öppen gata när en kille med rpk ligger å lurar.

http://www.armaholic.com/argentina/videos/usermade/shadak_nig...

Men filmen visar iaf rikoschetterna, och snärtarna från de skott som är nära nog


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Riktigt nice film Simulcra...jag får ta dig på ordet där - för länken fungera inte

rpk? Eller menar du rpg? (Inte kunnat se filmen)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av MaLiBu:

f*ck grafiken, OFP ger en spelkänsla som BF serierna inte ens kommit nära av, och ArmA kommer säkert bli mycket bättre

Sant, Operation Flashpoint är så bra mycket bättre än BF. Ser fram emot AA.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Riktigt nice film Simulcra...jag får ta dig på ordet där - för länken fungera inte

rpk? Eller menar du rpg? (Inte kunnat se filmen)

http://www.armed-assault-zone.com/downloads/details.php?file=...
Samma film (tror jag...)

1
Skriv svar