Inför Nintendo Wii-lanseringen i Japan

Robot
Inför Nintendo Wii-lanseringen i Japan
Medlem
Inför Nintendo Wii-lanseringen i Japan

Fint att aktierna stiger

PaZ
Medlem

"det kommer att finnas betydligt fler Wii-enheter från start än vad Sony lyckades ta fram"
... eftersom Sony inte lyckats göra en enda Wii

Medlem
Skrivet av PaZ:

"det kommer att finnas betydligt fler Wii-enheter från start än vad Sony lyckades ta fram"
... eftersom Sony inte lyckats göra en enda Wii

Klockrent! 10 poäng


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Medlem
Skrivet av PaZ:

"det kommer att finnas betydligt fler Wii-enheter från start än vad Sony lyckades ta fram"
... eftersom Sony inte lyckats göra en enda Wii

ta citat ur kontext ftw! förlåt var tvungen eftersom det faktiskt inte var ett roligt skämt hur man än ser på det.

Medlem

PaZ: Rött kort. Sätt dig på bänken.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av PaZ:

"det kommer att finnas betydligt fler Wii-enheter från start än vad Sony lyckades ta fram"
... eftersom Sony inte lyckats göra en enda Wii

ta citat ur kontext ftw! förlåt var tvungen eftersom det faktiskt inte var ett roligt skämt hur man än ser på det.

På vilket sätt är det ur kontext menar du? Att PaZ skojar om ett syftningsfel i nyheten är väl ändå legitim humor? Dessutom var det faktiskt ett roligt skämt hur man än ser på det


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Inaktiv
Skrivet av PaZ:

"det kommer att finnas betydligt fler Wii-enheter från start än vad Sony lyckades ta fram"
... eftersom Sony inte lyckats göra en enda Wii

Precis vad jag tänkte när jag läste texten.

Medlem

Jaja, 400 000 konsoller i Japan men hur blir det i Sverige? Discshop.se har ju slutat ta emot förhandsbokningar tex då de säger att de fyllt sin kvor redan så man är ju lite orolig :/

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av PaZ:

"det kommer att finnas betydligt fler Wii-enheter från start än vad Sony lyckades ta fram"
... eftersom Sony inte lyckats göra en enda Wii

Ju, grammatiskt sett så står det ju så.


signatur

yolo

Medlem

Det är ändrat nu iaf

Redaktör

Syftningsfel is the shit. Är svåra att upptäcka om man råkar författa dem.


signatur
Medlem

mmm...! Mumma, Kan ju bara hoppas på att tomten ger mig 3pix så jag kan köpa en sen.

*OffT*
Haha, vore väl ändå shysst med poliser som gled runt i BMW´s utan reg-plåtar


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av Xtrmntr:

Syftningsfel is the shit. Är svåra att upptäcka om man råkar författa dem.

*skrattar* ja den var fin


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Haha så skön, Vgcats :heart:

1
Skriv svar