The Mark-demo släppta, hämta från FZ

Robot
The Mark-demo släppta, hämta från FZ
Medlem
The Mark-demo släppta, hämta från FZ

Känns "1998" runt hela det här spelet. Vågar man tanka demot.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv

själv vågar jag inte


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Vågar nog inte tanka.. Demona var lite väl för små för att vara idag. Och efter att spiken "recenserat" demot så blev jag änny skrajjare för att tanka det.

Medlem

Varför är ena delen på tyska och ca 70mb mindre än den andra?

Medlem

Sämsta jag spelat på bra länge! Undvik!!!

Medlem

som jag uttryckte mig förut... cheesigt värre! nej tack! mer spel känsla o lycka i någe dåligt java spel!

Medlem

Jag gillade spelet Dock så var väldigt dåligt optimerat, hackade rätt rejält på min dator =(

Medlem

Nä, det här var inget bra. Hackar mer om man stänger av alla effekter Fick ont i ögon på köpet.
Urkassa kommentarer i spelet.
Kunde inte binda sidoknapparna på musen (inte ens med pageup, pagedown).

Medlem
Skrivet av Stoffe:

Sämsta jag spelat på bra länge! Undvik!!!


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Spel som dessa borde inte få göras.

- Det första som man ser är en "stackars kvinnlig soldat" som måste "räddas". GG 1800-tals kvinnosyn.
- Konsolinspirerat 1. Total scriptning i ALLT!
- Konsolinspirerat 2. Här måste jag aggra av mig: MUSEN DEACCELERERAS! För i HELVETE! Förstå att man på PC vill ha kontroll! Det är inte en jävla handkontroll! Mjuka rörelser hit och mjuka rörelser dit. Kontroll >> Konsol!
- Allt det där om värdelös story med självmordsbombande irakier och dumma kommentarer så fort man dödat någon...

Till konsolspelstillverkare: STANNA PÅ KONSOLMARKNADEN. Förpesta inte våra fina datorer med denna skit. Tack.

Likaså ska FPS aldrig spelas på konsol. Som att springa i ett träsk. Lika kul, lika lätt...
Konsoler används med fördel till andra spel, såsom fightingspel, pusselspel och platformspel. Dessa fungerar inte alls på PC. ^^

Det där kändes bra. Hoppas nu bara att någon läser detta


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Inaktiv

Fick kvälvningar av det här demot!AAAH TA BORT DET!:evil:

Inaktiv

Laddade hem, installerade, startade, såg att menyn var på Tyska, avslutade, avinstallerade, och nu skriver jag det här så ni som tänker "va roligt med ett nytt spel" kan tänk om.

Trevlig Söndag!

Medlem

sämsta 2006 spelet ,,, bör undvikas.

1
Skriv svar