C&C 3: Tiberium Wars också till 360

Robot
Medlem
C&C 3: Tiberium Wars också till 360

Kan ju bli nåt..:|


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jag är väldigt skeptiskt till spelet =/

Man får väl hoppas att det blir något vettigt

Inaktiv

Får bara hoppas att det blir PC -> 360 då ist för 360 -> PC

Annars är jag mkt nöjd att CnC3 kommer.

-Long Live Kane


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Får bara hoppas att det blir PC -> 360 då ist för 360 -> PC

Annars är jag mkt nöjd att CnC3 kommer.

-Long Live Kane

Håller med, antar att det egentligen blir PC -> 360, att spela RTS på 360 måste ju vara otroligt trevligt...
Längtar... ingame filmerna visade i alla fall att där fortfarande var en bra CnC känsla.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

det kom oväntat i alla fall för mig.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Orka strategi på konsoll.

Medlem

Hoppas man kan spela PC mot konsol... (krossa)


signatur

| 5950x | RTX 3080Ti |

Medlem

Jaaa, EA i högform.

Mer bevis att det handlar om pengar, härom veckan förstörde dem battlefield 2 med den senaste patchen som ligger på ja, 500 MB och som ska fixa några buggar och nu Command Conquer 3 till 360

Fattar dem inte att CC ska spelas på pc

Medlem

De lever ju bara på namnet fattar väl alla. När jag sitter här och filosoferar lite dock så vafan...det är väl detta som kan rädda deras skinn? Jag menar, vilken gamer skulle inte välja Supcom före CNC3 om de hade fått jämföra före köpen? Red Alert var deras senaste spel som var kul, sen har det tamejfan bara gått utför och när de kommer konkurrera med Supcom så kommer allt gå åt helvete, om ni ursäktar språket. Dock så kommer ju inte Supcom på någon annan plattform än PC (vad jag vet) så där kan det kanske bli lite dollars som får dem att överleva. Poor son of a bitches som köper skiten.


signatur
Skrivet av Åke Vader:

De lever ju bara på namnet fattar väl alla. När jag sitter här och filosoferar lite dock så vafan...det är väl detta som kan rädda deras skinn? Jag menar, vilken gamer skulle inte välja Supcom före CNC3 om de hade fått jämföra före köpen? Red Alert var deras senaste spel som var kul, sen har det tamejfan bara gått utför och när de kommer konkurrera med Supcom så kommer allt gå åt helvete, om ni ursäktar språket. Dock så kommer ju inte Supcom på någon annan plattform än PC (vad jag vet) så där kan det kanske bli lite dollars som får dem att överleva. Poor son of a bitches som köper skiten.

Vad är "Supcom"?:O


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Vad är "Supcom"?

"Supcom" är en förkortning av #THQ:s [[RTS]]-spel #Supreme Commander. Spelet kan beskådas i trailerform i FZ:s filarkiv.

Hälsningar,
Peter på FZ-red.


signatur

FZ | Load "Boulder Dash", 8, 1 : Run | Var är Brad S?

Medlem
Skrivet av Åke Vader:

De lever ju bara på namnet fattar väl alla. När jag sitter här och filosoferar lite dock så vafan...det är väl detta som kan rädda deras skinn? Jag menar, vilken gamer skulle inte välja Supcom före CNC3 om de hade fått jämföra före köpen? Red Alert var deras senaste spel som var kul, sen har det tamejfan bara gått utför och när de kommer konkurrera med Supcom så kommer allt gå åt helvete, om ni ursäktar språket. Dock så kommer ju inte Supcom på någon annan plattform än PC (vad jag vet) så där kan det kanske bli lite dollars som får dem att överleva. Poor son of a bitches som köper skiten.

Käns inte som att det ligger något i den kritiken. Det finns inget som säger att Supcom kommer vara bättre, än mindre att alla skulle tycka det var bättre.

Sedan är det inte alla som tycker det senaste bra var RA - RA2 var väldigt bra tycker jag, Generals med. Om du tror att Supcom kommer sänka CNC3 bara för att, så kanske du skall fundera om.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skrivet av perixon:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Vad är "Supcom"?

"Supcom" är en förkortning av #THQ:s [[RTS]]-spel #Supreme Commander. Spelet kan beskådas i trailerform i FZ:s filarkiv.

Hälsningar,
Peter på FZ-red.

Tack ;)!


signatur
Inaktiv

Blir till att köpa mus + tangentbord till 360 då.

Medlem

tyvärr stöds inte mus+tangetbord för spel, men det kanske ändras.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Flakmonkey

Tja, Battle for middle-earth II funkade helt okej på 360 med handkontroll... visst är det inte samma sak som att lira på PC med tangentbord och mus, men det fungerar och när man lirar online så är det ju ändå lika för alla

Medlem

Supreme Commander > C&C3, anytime

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Åke Vader:

De lever ju bara på namnet fattar väl alla. När jag sitter här och filosoferar lite dock så vafan...det är väl detta som kan rädda deras skinn? Jag menar, vilken gamer skulle inte välja Supcom före CNC3 om de hade fått jämföra före köpen? Red Alert var deras senaste spel som var kul, sen har det tamejfan bara gått utför och när de kommer konkurrera med Supcom så kommer allt gå åt helvete, om ni ursäktar språket. Dock så kommer ju inte Supcom på någon annan plattform än PC (vad jag vet) så där kan det kanske bli lite dollars som får dem att överleva. Poor son of a bitches som köper skiten.

Käns inte som att det ligger något i den kritiken. Det finns inget som säger att Supcom kommer vara bättre, än mindre att alla skulle tycka det var bättre.

Sedan är det inte alla som tycker det senaste bra var RA - RA2 var väldigt bra tycker jag, Generals med. Om du tror att Supcom kommer sänka CNC3 bara för att, så kanske du skall fundera om.

Det står skrivet i stjärnorna att Supcom kommer att vara bättre. Dessutom är det ChrisT himself som står bakom liret, så det kan inte bli mycket annat än Århundradets Spel i slutändan.


signatur
Skrivet av Åke Vader:

Det står skrivet i stjärnorna att Supcom kommer att vara bättre. Dessutom är det ChrisT himself som står bakom liret, så det kan inte bli mycket annat än Århundradets Spel i slutändan.

Nåja glöm inte bort att Kane är tillbaka


signatur
Medlem

Ja det är väl ett tangentbord/mus på G till boxen, iaf vad som står på forumet på xbox.com. Då kan detta spel och en hel del andra titlar som "behöver" tangentbord/mus släppas och det kan bli riktigt trevligt att sitta å klicka i soffan:D

1
Skriv svar