Robot
Gears of War

Frågan är om något spel fått uppleva mer hype än Gears of War i år och pressen på Epic Games har varit enorm både från media och Microsoft. Cliff Blezsinksi och de andra på företaget tycks dock ha tagit det hela med ro och varför skulle de inte göra det? De har ju skapat en modern klassiker.


Medlem
FZ lirar Gears of War

5/5 var inget förvånande betyg, verkar ju helt klart leva upp till en hype, för EN GÅNGS SKULL


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Avstängd

Vad säger man, 360 och GoW till folket!

Medlem
Skrivet av Nybbe:

Vad säger man, 360 och GoW till folket!

word.

Ush, hela 16 timmar kvar nu innan jag håller i min kopia. :/


signatur

I'm a snake, follow me!

Flakmonkey
Skrivet av anon_267:

Att vänta på PC-versionen känns lite tradigt.

Kanske inte bara tradigt utan helt fruktlöst också... Varken Epic eller Microsoft har sagt någonting om en PC-version...

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Barktrollet:

Att vänta på PC-versionen känns lite tradigt.

Kanske inte bara tradigt utan helt fruktlöst också... Varken Epic eller Microsoft har sagt någonting om en PC-version...

Det händer, när de får slut på sålda ex till 360, då smäller det. Gör det alltid med stora spel


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Har haft det i handen sen imorse men jag får inte spela för ens kompisen kommer hem för han vill spela coop :'<

Medlem
Skrivet av Simon Bergstedt:

"Tarrantino"

Kan bara hålla med, bästa spelet på 360n hittils och lång tid framöver.

Inaktiv

Fick mitt idag, sjukt kul! Klart värt 5/5...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Va fan är spelfan verkligen så bra? Kanske jag måste köpa det då..


signatur

tjenare!

Medlem

Fick GoW två dar innan releasen, suttit som klistrad. Är hur jäkla grymt och snyggt som helst! Det lever verkligen upp till dess hype!

Dock så tycker jag nästan det är ett krav att lirar det i minst 720p på en HDTV + 5.1 surround. Ser bra ut på polarens 28" TV men jäklar vad mycket snyggare det blir på ens egna 40" HDTV


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Nu skulle man haft en 360. Verkar vara ett guldspel!

Medlem

Arrgh, såå frustrerande att inte ha någon 360, måsta skaffa en snarast... palla vänta på PC versionen. Problemet är bara att jag inte ha dom 3 lax som behövs.

Laxen


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Jag väntar på min Lön ska komma den 26 sen Beställer jag från webhallen. xbox360 premium + Gear of wars !


signatur

No weakness

Medlem

Längtar tills i morgon, då ska liras.

Medlem

Detta är bästa spelet på väldigt väldigt länge, GJ Epic !!!

Medlem

jag e nog den enda som tycker det e en dålig shoot em up med sjuktsnygg grafik. Fattar inte alls vad folk tyckte va så kul med det. Aptrist, inte testat coop än dock

Medlem

Hur funkar "A"-knappen då?
Verkar ju vara lite krångligt att den ska användas till allt möjligt, hur vet den att jag vill hoppa åt sidan och inte söka skydd om jag är nära en mur, etc?

Medlem
Skrivet av Laxen:

Arrgh, såå frustrerande att inte ha någon 360, måsta skaffa en snarast... palla vänta på PC versionen. Problemet är bara att jag inte ha dom 3 lax som behövs.

Laxen

Men vem har sagt nått om en PC version? Kommer garanterat bli som med Halo eller aldrig komma.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Hur funkar "A"-knappen då?
Verkar ju vara lite krångligt att den ska användas till allt möjligt, hur vet den att jag vill hoppa åt sidan och inte söka skydd om jag är nära en mur, etc?

Inte så krångligt man lär sig snabbt. Styr inte mot muren utan åt sidan och tryck på A-knappen så går det fint fint.

Medlem

Tror nog att GoW passar bäst i soffan, på 360:n... ahhh, sicket begär. ^^

Medlem

ska köpa 360 och gears imorn ska bli coolt att lira på HD teven

Inaktiv

en soffa, en hd-tv, en 360 och Gears of war ,va fan man behöver ju inte gå ut mera,spelet är ju äckligt roligt....

Medlem

Fan vad jag vill testa spelet
Tänker fan inte köpa 360 bara för Gears of War. Får väl vänta tills spelet kommit till PC.

Flakmonkey
Skrivet av KingeN:

Fan vad jag vill testa spelet
Tänker fan inte köpa 360 bara för Gears of War. Får väl vänta tills spelet kommit till PC.

Behöver du inte göra, finns redan och kommer släppas många bra spel till 360 ^^

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av KingeN:

Fan vad jag vill testa spelet
Tänker fan inte köpa 360 bara för Gears of War. Får väl vänta tills spelet kommit till PC.

Behöver du inte göra, finns redan och kommer släppas många bra spel till 360 ^^

Precis! Lost Planet, Mass Effect, Halo3, Halo Wars, o massa mer.. ahhhhh 8)


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem

Asch, jag som skulle köpa Wii. Synd att jag inte har en HDTV utan isåfall skulle behöva köra på min 19" datorskärm. Räknade ut att det kostade för mycket för en 360 + extra handkontroll + VGA adapter + Gears of War. Varför måste dom vara så onda för?! Att bara släppa till xbox 360 är ren och skär ondska. Jag måste ha råd med en ny PC snart också. Jag som försöker vara en PC-gamer... det är svårt i dom här tiderna.

Medlem

Ok, nu är det bestämt. Gears of War kommer hamna i min hylla så fort jag får pengar över. Köpte Splinter Cell: Double Agent för pengarna jag fick senast (vilket nästan verkar lite dumt så här i efterhand men jag har inte haft så stor koll på GoW) och nästa bunt pengar måste jag lägga på "nyttiga" saker, så GoW får vänta tills man får in de där julpengarna som kommer någon gång runt... vad är det? Den 24:e December?

I wanna slain some Locust ass!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av niSs:

Va fan är spelfan verkligen så bra? Kanske jag måste köpa det då..

vafan fan då!!!!!!!!!!!!!!!

Ja fan vart är alla fanskap som sa HYPE ONLY nu då?


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

La nyss beställning på 360 och GoW


signatur
Skriv svar