Ny trailer till Zelda: Twilight Princess

Robot
Medlem
Ny trailer till Zelda: Twilight Princess

är det meningen att spelet ska stanna till lite när man öser special attacker som den där snurrattacken?

Annars såg det riktigt trevligt ut. man kan nog få rätt bra precision när man siktar med bågen med den nya kontrollen.
Jag blir alltid sjukt frustrerad när jag försöker finsikta i konsollspel som Golden eye och så med en analog pinne.

Inaktiv

Märkte det med, hoppas FZ.se kan gräva lite djupare om det

Wind Waker brukade pausa en millisekund vid feta attacker för att flasha effekter, så det är inte omöjligt att de behållt det. Det är ju dessutom samma motor som driver (vilket inte betyder något men ändå )

Jee
Medlem

Stör mig verkligen på att det stannar så. Har fått för mig att det är likadant i Super Smash bros Brawl. Hoppas jag har fel. :/


signatur

Eller inte?

Medlem

Nä, jag tror det varit så i alla nya zeldaspel, effekt eller lagg vet jag inte men jag tror det är medvetet och jag gillar inte det.
För övrigt tror jag Zeldaspelet kommer äga allt annat för att uttrycka sig lite modernt

Medlem

haha så coolt


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Såg ruskigt roligt ut faktiskt. Mycket möjligt att det blir till att inhandla ett Wii med Zelda och Mario.
Fast då ska jag ha Zelda, Children of Mana och FF3 till DS.
Dessa prioriteringar!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Wind Waker brukade pausa en millisekund vid feta attacker för att flasha effekter, så det är inte omöjligt att de behållt det. Det är ju dessutom samma motor som driver (vilket inte betyder något men ändå )

La märke till den effekten på de första filmerna som dök upp på Wind Waker, och störde mig väldigt mycket på det. Men sen när jag väl spelade spelet så märkte jag inte av det, jag tror det blir tydligare när det bara är en film och man inte är lika inne i det hela som man är när man väl är igång och spelar själv.

Medlem

Ingen mer än jag som störde mig på grabbhalvan som satt o spelade? Kändes inte så proffesionellt gjort, kanske är till det bättre dock... vad vet jag

Inaktiv

hehe första gången som en person spelar inte är helt pshykotisk

Medlem

såg iaf roligt ut


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Haha, de har verkligen använt motion-sens i kontrollen till mycket. Kan bli guld.

Jag skall fiska!

1
Skriv svar