Playstation 3 skalar ner från 720p

Robot
Playstation 3 skalar ner från 720p
Medlem
Playstation 3 skalar ner från 720p

Haha, vafan är detta, ps3 som skulle köra 1080 går ner ända till 480 bara för man har lite äldre HDTV ? gg sony.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Det där verkar ju lite skumt

Flakmonkey

Förmodligen är det något som de kan fixa med en uppdatering till konsolen, eller spelet om det nu är där skon klämmer

Medlem

Jävla puckon tror de att alla har en tv för 30000 eller ?

Inaktiv

inte 100% bakåtkompatibel
skalar ner från 720 till 480

Det är ju inte ett spel de har lanserat.... patchar är ju för datorer inte konsoler, snart får vi väl halvfabrikat......

Inaktiv

Typ, Dom tittar på dom rika först sen medelklassen. Medelklassens folk får vara glad och tacka för sig att dom har iaf fått råd med PS3. Gillar inte hur folk Prioriterar Saker.. Speciellt inte hur Sony har gjort nu.


signatur

No weakness

Medlem
Skrivet av Salinsky:

Typ, Dom tittar på dom rika först sen medelklassen. Medelklassens folk får vara glad och tacka för sig att dom har iaf fått råd med PS3. Gillar inte hur folk Prioriterar Saker.. Speciellt inte hur Sony har gjort nu.

Huh.. det är väl så vars man än kollar. Tror inte Pelle som jobbar i kiosken har råd med en splitter ny Porsche, men enligt ditt argument så ska Porsche slänga iväg sina bilar för en spottstyvel så att alla kan ha råd med dem? Sen går det ju att diskutera Sonys uppenbara vilja att PS3an ska anses som en lyxvara. Just nu är den iaf prissatt som en sådan och alla har inte råd med lyxvaror, sånt är livet.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

nu hänger jag inte riktigt med.

om man har en tv som klarar 480p 720p och 1080i kommer den skala ner till 480p fast att man har en tv som klarar 720p

Inaktiv
Skrivet av LocSin:
Skrivet av Salinsky:

Typ, Dom tittar på dom rika först sen medelklassen. Medelklassens folk får vara glad och tacka för sig att dom har iaf fått råd med PS3. Gillar inte hur folk Prioriterar Saker.. Speciellt inte hur Sony har gjort nu.

Huh.. det är väl så vars man än kollar. Tror inte Pelle som jobbar i kiosken har råd med en splitter ny Porsche, men enligt ditt argument så ska Porsche slänga iväg sina bilar för en spottstyvel så att alla kan ha råd med dem? Sen går det ju att diskutera Sonys uppenbara vilja att PS3an ska anses som en lyxvara. Just nu är den iaf prissatt som en sådan och alla har inte råd med lyxvaror, sånt är livet.

Det är väl stor skillnad på en konsol och en porsche. Tänk till lite innan du kommenterar

Medlem
Skrivet av jehuty:

nu hänger jag inte riktigt med.

om man har en tv som klarar 480p 720p och 1080i kommer den skala ner till 480p fast att man har en tv som klarar 720p

Nej har du en tv som visar 480p/i och 1080i så får du nöja dig med att spela i 480p


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

PaZ
Medlem

vad är 1080i? interlaced eller? det är ju inte mycket bättre än 480p eller är jag och cyklar?

Flakmonkey
Skrivet av PaZ:

vad är 1080i? interlaced eller? det är ju inte mycket bättre än 480p eller är jag och cyklar?

Jo det är interlaced och det är väl både bättre och sämre än 480p? Höger upplösning är det ju, men interlaced kan vara mindre bra för spel har jag märkt efter att ha testat det på 360n ^^

1
Skriv svar