Wake up, wow sucks

Medlem
Wake up, wow sucks

MMORPG spel som wow kräver mycket tid av din tid, när du spelat i några år så inser du att ditt liv hänger på en virtuell gubbe i ett data spel. Du blir arg och känner att en stor del av ditt liv är bortkastad. Själv så spelade jag i några månader
kom upp till lvl 50, och tröttnade, jag hade inte tid att spela typ 4-6 timmar varje dag.

Är det rätt att ett data spel ska få vara så beroende framkallande som wow?

#blogg


signatur

/Fat_cat

Medlem
Wake up, wow sucks

jag har börjat och slutat med wow ett tag nu, men det är jäkligt roligt och även bra spel. Socialt också.. Dock så har du rätt att ibland känns det rätt onödigt. Fast jag låter inte spelande gå över nånting annat som man har planerat.

WoW är kul.

Medlem

Är lvl 70, och jag lägger väll ner 1-2 timmar varje dag. Inte för det är roligt, tvärtom, jag finner wow fruktansvärt enformigt och segt. Men det har väll blivit lite av ett socialt verktyg antar jag. Man sitter och tjöjar med kompisar medan man grindar PVP-gear.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Jag försökte bli fast i Wow ett tag men det gick inte så bra. Kom till level 9 som max med ca 2-3 gubbar sen la jag av. Dess magi fungerar inte på mig antar jag. Hade jag fastnat hade mitt liv vart en större röra en vad den är idag : ) så tur det att man inte fastna.

1
Skriv svar