Jag, en medelmjuk gitarrhjälte

Skägg.
10 Chambers
Jag, en medelmjuk gitarrhjälte

Sådärja, jag köpte #Guitar Hero III: Legends of Rock tidigare i veckan och innan jobbet drog jag av de sista låtarna i karriärläget på medelsvårighetsgraden. Att duellera mot olika gitarrhjältar är väl så nära en bossfight den här typen av spel kan erbjuda utan att spåra ut men det känns ändå påklistrat.

Det naturliga steget vore att gå vidare till det näst svåraste läget men jag hatar verkligen den femte oranga knappen. När jag testade den allra första låten på hard buade publiken ut mig efter under en minut. Jag får helt enkelt inte till det.

#blogg


signatur
Medlem
Jag, en medelmjuk gitarrhjälte

Jag kände (och känner fortfarande lite) som du, hata den femte knappen. Men jag försöker ändå och det går sakta fram. Men med mycket irritation.

Skägg.
10 Chambers

Jo, envis som man är lär jag inte ge upp nu när man klarat medium. Får sitta ett par timmar och nöta samma låt.


signatur
Inaktiv

Tyckte också att den var ett pain in the ass i början. Bara börja köra de lättaste låtarna i spelet eller gå till practise mode och köra den oranga låten i slow mo


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Skägg.
10 Chambers

Jo, blev massa försök i långsamma hastigheter. Nu börjar vi bli vänner, knappen och jag.


signatur
1
Skriv svar