Info om World of Warcraft 2.0

Inaktiv
Info om World of Warcraft 2.0

mmmm nice....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

fel... 16 jan.....
Deras patch kommer 16 dec? Den är "gratis"

/Edit
Så fixar ni det

Medlem
Medlem

Spelat wow i 2-3 veckor men ligger ändå bara på lvl 12. Dvs. jag spelar nästan alldrig. Enda rollspelet som fungerat för mig är Diablo och 2an, mögligtvist Guidwars också som är mycket roligare än WoW. Hack n' slash ftw.

Medlem

MERA NÖÖÖÖÖÖÖTA!
Ska bli gött med nytt honorsystem och skönt att veta att det är en månad kvar. Kan jag ta det lite lugnt med att nå rank 11 nu då


signatur

osv.

Medlem

Verkar som att pvp kan komma att bli mkt bättre i wow nu, kommer fortfarande inte att kunna locka tillbaka mig dock

Medlem

Items items items, farma farma, raida...zzz. Nä, WAR med PvP-systemet i DAoC, tack.


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem
Skrivet av sauna:

Items items items, farma farma, raida...zzz. Nä, WAR med PvP-systemet i DAoC, tack.

QFT!

Medlem

trode att det nya PVP systemet skulle komma i BC


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Denna patchen är för att förbereda alla inför BC, även de som inte köper expansionen


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av sauna:

Items items items, farma farma, raida...zzz. Nä, WAR med PvP-systemet i DAoC, tack.

Words of truth!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Ankh:
Skrivet av sauna:

Items items items, farma farma, raida...zzz. Nä, WAR med PvP-systemet i DAoC, tack.

Words of truth!

Svenska tack trodde nästan jag var på en annan sajt!


signatur
Medlem

PvPn i WoW kommer fortsätta vara lam å tråkig så länge det inte finns nånn fruktan för att dö.. Kan de inte införa lite item loot eller XP loss eller nått annat kul som man kan gå runt å bli rent knäckt på å vilja ta livet av folk för?

Medlem

Eller att man fick loot från döda players. Looten skulle bero på hur bra gear/rank den döda spelaren hade.
Ett flumigt exempel:
En lvl60 rank10 spelare med blå/grön gear ger chans att få 5% green item, 1% blå, 0,1% epic.(som loot-table till mobs just nu)
Sen höjer man % jo högre rank och bättre gear han har när han dör.
World PvP skulle garanterat komma tillbaks.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

PVP i wow är död om de inte drar ner på farmandet på det.

Inaktiv

Det var ett jävla whine här då!

Men jag tycker iofs också att pvp kan vara lite mer som i Lineage 2.

Xp loss (alltid), Item loss (sällan+beror på karma), Karma (får man när man dödat en person som inte gjort motstånd/pvp flaggad)

Item loss kan wow glömma.. durability kanske
(det finns ju sätt idag för att sänka fiendens durability på gear)

Quest item loss?

XP loss kan ju vara om man blir dödad av en person som är runt samma level, (gul level) och den bör vara ganska låg ändå.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

Naxx kommer ju bli EZ Mode = ON efter denna patch. Varje klass kommer ju kunna välja mer skills som boostar dmg/healing, vilket kan vara roligt iofs så man hinner få Tier 3 innan TBC Bara rensat Spider Wing än, men efter patchen så j-lar

Medlem

Är wow så bra att det inte finns någon som köpt det, installerat det och tyckt att det var ett riktigt tråkigt skitspel?

Alla som inte köper hela wow-grejen är oftast som jag, aldrig ens testat. Jag vågar inte.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

jooooin ussss.... joooooiiiinnn uuuussss......

...brains..

Medlem
Skrivet av lave:

jooooin ussss.... joooooiiiinnn uuuussss......

...brains..

...brains... brains... use your brains to help us...
//Homer S


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

nja, hade patchen kommit nu så hade man nog lirar wow tills man fick tag på en Wii.... jaja, blir att vänta på BC iaf


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Tror nog ganska många guilds kommer få feta problem i Naxx efter patchen istället, då decursive osv inte fungerar. Tvivlar på att det är många helare som verkligen är bra på att använda dispel el. dylikt iom "måstet" att ha mods.

Medlem
Skrivet av svevarn:

Naxx kommer ju bli EZ Mode = ON efter denna patch. Varje klass kommer ju kunna välja mer skills som boostar dmg/healing, vilket kan vara roligt iofs så man hinner få Tier 3 innan TBC Bara rensat Spider Wing än, men efter patchen så j-lar

Och decursive kommer inte fungera och många andra addon så decursing kommer ta "mycket" längre tid.
Horde kommer tappa en del healers också, shamaner kommer gå som support DPS, en del druider också.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Inaktiv

Jag kan erkänna att jag själv var en sånn som var anti-wow utan någon direkt anledning. Vart nog till och med rädd för det också.

Spelade faktist wow i 2-3 dagar på någon trial. Körde en horde warlock (iom kompisarna sa att Rogue inte får grupper i endgame) tills jag kom till hillsbrad foothills och blev sönder gankad av 60s, skitspel sa jag och la ner det.

Jag trodde ett bra tag att WoW endast var ett fjortislir med oändlig grinding utan innehåll. Jag trodde också att det var tråkig pvp iom att det inte fanns några slott att ta över eller dylikt...

Men senare gav brorsan mig WoW i julklapp...
o.o .. Jag startade en rogue... och nu har jobbar jag på min tredje 60 rogue.

Jag lärde mig nog att inte ha någon åsikt om något som jag aldrig prövat iaf. Det finns en anledning till att det är ~6M aktiva spelare (eller var det är).


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Buuu!!!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

soi
Medlem

www.fz.se kolla till höger på reklam snutten, behöver inte säga mer.

Inaktiv

RPGens McDonalds i ny utter päls skrud.

fick konstiga bilder i huvudet igår som nog var bland det vackraste jag sett i spelväg, WoW med grafik i samma känsla som WC2 upphottad som fan istället för random terrain generator utbajsat av en zombie och hur vackert dun morogh skulle vara sommartid.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Är wow så bra att det inte finns någon som köpt det, installerat det och tyckt att det var ett riktigt tråkigt skitspel?

Alla som inte köper hela wow-grejen är oftast som jag, aldrig ens testat. Jag vågar inte.

Anledningen till att WoW är så stort är att det finns så många svaga människor som inte kan kontrollera sina ha-begär. Jag har testat det både en och två gånger, ett par level 60 gubbar och testat på hela den så kallade "end-game"-biten, och den är totalt skit om man har någonting att jämföra med, vilket inte många i WoW-kretsen har eftersom det finns enormt många first timers i WoW.

1
Skriv svar