Call of Duty 4 redan på gång med nytt tema?

Robot
Medlem
Call of Duty 4 redan på gång med nytt tema?

Yay, modern


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

buu! ww2/ww1 Love, is the true Love


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

buu! ww1 snälla!

Medlem

Låter onekligen intressant! Hoppas på att det släpps till PC och att det INTE handlar om stora starka USA som bekämpar terrorister.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

HAHAHAHAHA, herre gud att man kan köra ner en spelserie så totalt :D. Fast man kanske inte borde bli förvånad med bf2142 och allt

Medlem

Hoppas på Vietnam kriget med CoD stuket eller varför inte WW1 som flera har sagt?

Inaktiv

WWI !!! :evil:


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Snälla låt det bli Vietnam! VVIIETTTNAAMMMM!

Medlem

VIVA LA VIETNAM!!!:D M16 ftw!!:D ww1? Asså vad hände det under ww1 egentligen? de låg väl bara i skyttegravara och skjöt tills ammon var slut?:S


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Tommy, typ.. Därför är Vietnam lite mera intressant. Tät jungel, gulingar som blir offer för den fina kniven man ska ha isåfall.

Medlem

Usch för ww1...asso, intressant krig - men jag är inte så sugen på att stå i ett skyttevärn och vänta på en visselpipa ska ljuda helatiden.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ge oss Korea kriget eller kalla kriget!

Edit: Självklart ett Fiction kalla krig då annars kommer vi bara sitta och vänta hela tiden!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

snälla Första världskriget !!


signatur

No weakness

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

VIVA LA VIETNAM!!!:D M16 ftw!!:D ww1? Asså vad hände det under ww1 egentligen? de låg väl bara i skyttegravara och skjöt tills ammon var slut?:S

Ibland tog dom en grupp och sprang allt vad dom orkade mot fienden också.

Inaktiv

Kom igen Dackefejden!!!

Medlem

Tror och hoppas att det blir en PC version eftersom det är Infinity Ward (COD & COD2) som utvecklar det och inte vad-dom-nu-heter som gjort konsolversionerna.

Blir kul med modern setting, inte WW1 tack. Och Vietnam? Kanske, fast det är ju mycket roligare att springa omkring med en M4 SOPMOD och döda terrorister
Fast jungel är ju förstås kul så varför inte jungelterrorister:D

Medlem

Gud vad trött jag är på Call of Duty. Hoppas dom baserar spelet på Oktober Kriget :D.

Medlem
Skrivet av Jower:

Ibland tog dom en grupp och sprang allt vad dom orkade mot fienden också.

Inte bara grupp utan stora mängder folk. Kul att sitta i skyttevärnet och vänta på visselpipan - sen storma ut över nomans land som är fylld av minor/taggtråd under konstant beskjutning av maskingevär. Flera hundra och till och med tusen bara springer in mot döden..ramlar du så får du hoppas att din sida vinner stormningen, annars är det kört...kan ju inte direkt räkna med att någon kutar ut för att hämta dig.

Nej, det är nog ett spel jag gärna slipper. Visst fanns det annat också, men det mesta var ju trotts allt skyttevärn..så det låter inte direkt spännande. Jag vet att många är trötta på ww2, men jag ser själv fler spel med mer grejer. Gärna mer förstörelse och fordon.

Korea kriget hade varit kul - ryska vapen mot amerikanska..låter spännande. Eller Manchurian, ryska mot japanska.

ELLER svartfötterna mot <insert random african tribe name>


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av noodles:

Fast jungel är ju förstås kul så varför inte jungelterrorister:D

Trista med jungel är lite som det var typ i Pacific Assault...du ser inget och BLAM (fantastik text-ljud effekt jag gjorde) du är dödad av en fiende du inte såg

Föredrar utan tvekan stadsmiljö eller balkongstrid.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Qrush:

Tommy, typ.. Därför är Vietnam lite mera intressant. Tät jungel, gulingar som blir offer för den fina kniven man ska ha isåfall.

Lol vietnam mer intressant snarare ww1
isf ere något som är ointressant ere den täta
jungeln där litterärt talat USA vart äegda totalt.

Moralen så jävla långt det går att få den så
mkt smisk fick dem i Vietnamsernas hemma teräng.

Skribent

Call of Duty 4: The Neverending Story...

COD4 får gärna vara WW2 för mig. Men varför inte porträttera den tyska sidan för en gång skull, eller varför inte den japanska?

Medlem

Så llänge det är till pc, så är jag nöjd


signatur

Nämen!

Medlem

WW1 skulle va tråkigt. För det är ofta tråkiga vapen på den tiden. Bara massa rifle´s, knapp några k-pistar... Och tråkig krig, det mesta hände i vallgravarna. Det hände faktiskt så mycket spännande grejer i WW1 som skulle passa för spel. Varför tror ni så få spel finns från det kriget??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Varför inte kriget i Jugoslavien eller nåt? Skulle vara mycket intressantare än alla andra uttjatade krig.

Medlem

eller FN-styrkor


signatur

La la la lag!

Medlem
Citat:

Lol vietnam mer intressant snarare ww1
isf ere något som är ointressant ere den täta
jungeln där litterärt talat USA vart äegda totalt.

Moralen så jävla långt det går att få den så
mkt smisk fick dem i Vietnamsernas hemma teräng.

Du kanske borde lägga ner Call of Duty totalt och gå till skolan istället din analfabet 8).

Medlem

Även om jag är smått spy less på WW2 pangare så är det väl inte CoDs stora problem. Det som förstörde de spelen för mig var hur enormt linjära de var, gick ett steg fel och du dog.. för så tyckte inte utvecklarna du skulle göra.. Sånt får mig tokigt frustrerad. Vill man sätta upp begränsningar, så gör som många andra spel och försök åtminstonde ge illusionen av frihet. Det finns finns igen sån illusion i CoD spelen, där dör du ofta en en granat i pannan om du missar ett steg. Tacka vet jag Hidden & Dangerous spelen!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Vietnam... snälla va Vietnam Kriget... SNÄLLA!!!!

WE WANT VIETNAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Spela vietcong då?


signatur

Nämen!

12
Skriv svar