Sex bilder från Resistance: Fall of Man

Robot
Inaktiv
Sex bilder från Resistance: Fall of Man

Ser ärligt talat inte vad som är så speciellt med det här spelet.
"Gears of War" > "Resistance: Fall of Man"

Flakmonkey

Det gör jag, men kanske för att jag haft turen att få spela det...

Medlem

Synd att det inte kommer till PC. Det här vill jag spela

Medlem

Det är ett spel jag vill testa, men inget jag köper en konsol för 6000 för att testa :'<

Medlem

fula texturer


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

fula texturer

Kan du ge något exempel på fula texturer för jag kan inte se dem.

Medlem

^--
link Kolla på marken, där har du fula texturer

Medlem

Skojar du? Fula? Haha om jag fick säga något, så skulle det vara att spelet ser nästan löjligt vackert ut. Och jag är mycket intresserad av det.

+ Det ska nämnas Drunken att det där är en gammal bild.


signatur

Nämen!

Medlem

Cool monster design iaf

Medlem
Skrivet av Struggle:

Skojar du? Fula? Haha om jag fick säga något, så skulle det vara att spelet ser nästan löjligt vackert ut. Och jag är mycket intresserad av det.

+ Det ska nämnas Drunken att det där är en gammal bild.

Men herregud, här är en bild som är added 12 nov på gamespot, kolla texturerna på marken lite varstans pic

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Struggle:

Skojar du? Fula? Haha om jag fick säga något, så skulle det vara att spelet ser nästan löjligt vackert ut. Och jag är mycket intresserad av det.

+ Det ska nämnas Drunken att det där är en gammal bild.

Men herregud, här är en bild som är added 12 nov på gamespot, kolla texturerna på marken lite varstans pic

I den där bilden syns ju inte mer än marken och på den förra var marken något suddigare än övriga delar av spelvärlden.
"Fult" är att ta i.

Flakmonkey
Skrivet av ostmjuk hamster:

I den där bilden syns ju inte mer än marken och på den förra var marken något suddigare än övriga delar av spelvärlden.
"Fult" är att ta i.

Folk tar alltid i, antar att de vill ha en reaktion... antingen så "äger" ett spel, eller så "suger" det... man läser väldigt sällan omdömen som "Det ser helt okej ut, texturerna skulle kunna vara bättre förstås, men jag har sett betydligt värre" även om det säkerligen ligger betydligt närmare sanningen

Medlem

^-- Såklart man har sett sämre, är väl inte direkt de det handlar om nu. När folk säger det finns ingen fula texturer eller det är en "gammal" bild OMG! Man så trött på att folk är så blåögda, Resistence ser förjävligt ut om man jämnför med framtida titlar på ps3an så känns löjligt när folk höjer det till gudstatus ur grafik perspektiv.

Flakmonkey

Är väl lika löjligt som att folk dömer det utan att ha spelat det?

Medlem

Ser inte imponerande ut.
Då menar jag att det ser inte nå spec roligt ut utan som en tråkig FPS bara.

men man kan ju ha fel


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Är väl lika löjligt som att folk dömer det utan att ha spelat det?

Jag kan se bilderna med mina egna ögon och döma att det har dåliga texturer överallt. gamelplay är en helt annan sak och det har inte jag pratat om i något av mina inlägg.

1
Skriv svar