Mindre än ett spel per Playstation 3-konsol

Robot
Mindre än ett spel per Playstation 3-konsol
Medlem
Mindre än ett spel per Playstation 3-konsol

Eller så kanske releasespelen suger


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Flakmonkey

Men varför då köpa en konsol? då kan man ju lika gärna vänta tills det kommer något bra spel? #Devil May Cry 4 tex

Medlem

0,2% chippar sin PS3?


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Sony hade rätt, folk köper deras maskin även om det inte skulle finnas några spel

Medlem

nog en del som köpt konsollen för att sälja vidare, således inte köpt nåt spel ännu. Samt en del sony fanboys/pryl"bögar" som måste ha konsollen, skitsamma om det finns spel eller inte


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Eller så vill dom ha en "billig" blueray spelare helt enkelt.

Medlem

och folk som sa att 360's launch spel sög det såldes vad jag minns runt 3 spel per konsoll eller nåt.. detta är ju rätt bedrövligt ändå för att vara i sony hemland.

Medlem

Spelen lär ju komma med bra takt så småningom. På så vis kanske det är en fördel med att måsta vänta på release här i Europa.

Flakmonkey
Skrivet av SWEBarb:

och folk som sa att 360's launch spel sög det såldes vad jag minns runt 3 spel per konsoll eller nåt.. detta är ju rätt bedrövligt ändå för att vara i sony hemland.

Tja i det långa loppet är det väl intressant hur många spel som sålts om 3-4 år, inte hur många som säljs första vecken... och ska man snacka om bedrövligt så gick ju iaf alla konsoler åt, vilket 360 inte hade gjort om de så bara hade levererat hälften så många som PS3 i Japan ^^

Men det är klart, hade ju sett bättre ut med 3 spel per såld konsol än 0.98

Medlem

Tja, vänta tills final fantasy kommer, vänta till mgs4 kommer... vänta tills resident evil 5 kommer.... Siffrorna kommer att stiga tro mig.

Ps min teori till detta är ; Tror många bara e bra prylgalna, och många vill nog bara testa att köra in andra OS system på den, göra om den till sin "egna" mediaburk etc... kolla alla möjligheter med systemet istället för spelen. Eller bara helt makabert skruva isär den som några japaner gjorde här i dagarna


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Wardancer:

nog en del som köpt konsollen för att sälja vidare, således inte köpt nåt spel ännu. Samt en del sony fanboys/pryl"bögar" som måste ha konsollen, skitsamma om det finns spel eller inte

http://video-games.search.ebay.com/playstation-3_Systems_W0QQ...

Tror att det stämmer bra.

PS. Kolla priset!

Medlem

att en konsol köpts bar aför att säljas vidare är väll inget som ska ses som nå negativt och inte räknas, den kommer ju endå hamna till slut hos en som ska ha den för att köpa spel och spela på.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Molotov ja, men de spelen kommer ju inte säljas förän några dagar/veckor. Så tror det är en av andledningen till att det sålts dåligt med spel, men knappast den största.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar