Hellgate: London HD-filmat

Robot
Inaktiv
Hellgate: London HD-filmat

Ser framemot detta spel, Men vore Roligare fall det inte vore massa Laser vapen å trassel. Diablo i 3d istället


signatur

No weakness

Medlem

Samma som igår eller är detta en ny?


signatur

osv.

Medlem

enformiga animationer och dåliga ljud :s

Medlem
Skrivet av Lie|:

Samma som igår eller är detta en ny?

Jag kan inte svara på det eftersom jag inte vet vad du har sett - dagens filmklipp är dock helt nytt för FZ:s filarkiv och är släppt genom förläggaren Namco.

Hälsningar,
Peter på FZ-red.


signatur

FZ | Load "Boulder Dash", 8, 1 : Run | Var är Brad S?

Medlem

Kändes som Diablo möter Unreal Tournament 2004.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Dåligt filmklipp. T.o.m samma sekvens 2ggr.

Medlem

Ja man undrar hur de kan ha missat något sådant. (dubletten)

Medlem

Känner mig inte så sugen längre på att testa detta spel :<

Medlem
Skrivet av Nic2:

enformiga animationer och dåliga ljud :s

Jo det har du rätt i! men va mycket kul det skulle kunna bli med ett fett katana där du kunde hugga av kroppsdelar på 4 gubbar i en liten 360snurr! sen lite mera "real guns" för det verkar bara vara massa löjliga "beams" och snöflingeliknande grejjer:p


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jaha, där dog det spelet.
Det liknade mest UT med dåliga animationer.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

satan vad vapen spelet verkar ha.
Det första jag tänkte var "va? är det där hellgate london, ser inte alls ut så som jag trodde att det skulle vara"
ser tyvärr jätte mycket b-spel aktigt ut, och sen bara gå runt och hålla inne fire? nä tack.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

jo pistolvapnen ser väldigt overkill och småtråkiga ut.
De kommer 1000 miniraketer och och träffar alla motståndare som inte verkar reagera alls på att de fick en chinapuff i facet eller lite deoderant sprutat på sig för att helt plötsligt trilla ihopa.

Medlem
Skrivet av c-row:

jo pistolvapnen ser väldigt overkill och småtråkiga ut.
De kommer 1000 miniraketer och och träffar alla motståndare som inte verkar reagera alls på att de fick en chinapuff i facet eller lite deoderant sprutat på sig för att helt plötsligt trilla ihopa.

Hahaha, bra kommentar


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Mabec:

Dåligt filmklipp. T.o.m samma sekvens 2ggr.

Då är det samma klipp som jag såg igår då. Var en länk här på FZ till den på filefront tror jag det var.

Håller med de andra att det ser stelt och konstigt ut men det är väl inte klart ännu så ännu kan man hoppas på förbättringar.


signatur

osv.

Medlem

ser ut som om han/hon spelar med handkontroll

Medlem
Skrivet av snoken:

ser ut som om han/hon spelar med handkontroll

mm det har du faktist rätt i


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Nån mer än jag som tyckte det kändes ganska mycket som Serious Sam fast i London och med svärd som tillval?

/ LordDaimos

Medlem

ser riktigt tråkigt ut faktiskt :S trodde det skulle vara ballare

Inaktiv

vilken besvikelse hoppas på en flopp!


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Varför hoppas man på en flopp, är det inte roligare om spelet blir kul, även om denna trailern inte var särskilt lovande.

Medlem
Skrivet av IceMan:

satan vad vapen spelet verkar ha.

Har för mig att vapnena är väldigt modifierbara så det ska gå o få fram flera sorters olika vapen genom att börja med ett och sen modifiera det lite allt eftersom.

Medlem

E lite smått besviken jag med, men... Får hoppas på det bästa då jag hade höga förväntingar. För att stilla min diablo 3 törst ... men ser ut som törsten får bli kvar. Blir nog att testa iaf...


signatur

Nämen!

Medlem

Vill man inte springa runt och hålla in knappen med diverse skumma pistoler och annat finns ju melee vapen så som svärd och yxor, och säkert en klass som är baserad på detta. Dessutom finns ju "Hunter" klassen som inte gillar magi eller energi vapen utan håller sig till "riktiga" vapen för att döda. Dessa filmer ser ut som Templars och magiker klassen. Så döm inte ut det ännu. Men visst lite sådär ser det ut, speciellt monster ai'n, de står mest och glor medans de mejar ner dem.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Nån mer än jag som tyckte det kändes ganska mycket som Serious Sam fast i London och med svärd som tillval?

/ LordDaimos

Tänkte hela tiden på Serious Sam 2 och Diablo 2, synd att 3rd person view såg så stelt ut. Och vapenljuden, hemska! :baby:

Medlem

Bah. Vad folk är bra på att klaga. Diablo II var inte precis state-of-the-art när det kom ut. Men se va folk spelade det ändå.

Tycker spelet verkar leverera precis vad de (flagship) lovat att det ska göra. Är ändå inte precis ett fan av "diablo"-typen av spel. Men hur kan man klaga på grafiken? Mer grafik så behöver man en bra dator, och jag tvivlar på att de som klagar på att grafiken är för dålig sitter på fet hårdvara...

Sluta whina på att spel! Vänta tills ni spelat det.
Allt för vanligt att folk dömmer ut spel efter att ha sett en trailer...


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av conthox:

Kändes som Diablo möter Unreal Tournament 2004.

Verkligen, jag gillade ljuseffekterna, påminner skarpt om D2 på open GL, mums!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

1
Skriv svar