Best Buy erbjuder Xbox 360 till PS3-kunder

Robot
Best Buy erbjuder Xbox 360 till PS3-kunder
Medlem
Best Buy erbjuder Xbox 360 till PS3-kunder

"Här, köp din favoritkonsols rivalers konsol istället"


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Haha! Fräckt!


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

"köpa en Xbox 360 i den så kallade premiumutgåvan med ett gratis spel." 360 + Gears of war, kan det bli mer next gen? Nope

Medlem

helt rätt klart blir ju många som förbokat som blir utan det lär ju straffa sig över sony som inte kunnat producera tillräckligt med enheter.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

"köpa en Xbox 360 i den så kallade premiumutgåvan med ett gratis spel." 360 + Gears of war, kan det bli mer next gen? Nope

What he said.


signatur

system: online

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

"Här, köp din favoritkonsols rivalers konsol istället"

Finns dom som inte har en favoritkonsol.

Inaktiv

I affärer är det mesta tilllåtet. ta Chansen istället för att Sumpa den.


signatur

No weakness

Medlem

fräckt, minns när xbox 1 kom, då _hatade_ "alla" MS för sin consoll, men inte längre, tänk vad viden kan få kappan att vända


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

det låter som att dom får en xbox 360 om man läser rubriken

"Best Buy erbjuder Xbox 360 till PS3-kunder"


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av IceMan:

fräckt, minns när xbox 1 kom, då _hatade_ "alla" MS för sin consoll, men inte längre, tänk vad viden kan få kappan att vända

Some of us still do...

Medlem

Some of us never did...


signatur

---
Boo!

Medlem

De gör ju helt rätt. Skulle jag själv vara butikschef o bli lovad o få sälja något skithett, sen få veta att "nä, tyvärr, vi kan inte producera tillräckligt till din butik", då tar jag nog o säljer vad som helst för att få in pengar

Flakmonkey

Skulle vara intressant att se hur många som nappar på erbjudandet. Best Buy gör ju inget fel, jag menar de vill ju bara få in så mycket pengar som möjligt och skiter nog fullständigt i om de gör det via Xbox 360 eller Playstation 3.

Medlem

fattar inte varför vissa skriver consol.
det stavas ju konsol i sverige.
i england heter det ju console. men ingenstans heter det consol. kan folk inte stava rätt eller vad ?

Medlem

hehe, inte ett dugg förvånad, när jag jobbade på Game så gjorde vi samma sak och sålde Xbox när PSTWO skulle komma, kladdrövarna hade ju varit dumma att inte producera tillräckligt av den nya innan de slutade producera gamla

Inaktiv
Skrivet av Knirk:

fattar inte varför vissa skriver consol.
det stavas ju konsol i sverige.
i england heter det ju console. men ingenstans heter det consol. kan folk inte stava rätt eller vad ?

Jag tror alla gör det endast för att reta dig ;D consol


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

consol knirk.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av Knirk:

fattar inte varför vissa skriver consol.
det stavas ju konsol i sverige.
i england heter det ju console. men ingenstans heter det consol. kan folk inte stava rätt eller vad ?

är det så joobigt att läsa console ist för konsol? snälla, har du inte större problem så tycker jag synd om dig.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Med risk för att vara en Fanboy så är Riddick det enda som håller Xbox uppe ur smutsen.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av Knirk:

fattar inte varför vissa skriver consol.
det stavas ju konsol i sverige.
i england heter det ju console. men ingenstans heter det consol. kan folk inte stava rätt eller vad ?

Stor bokstav i början av mening.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar