Army of Two imorr'n.

Medlem
Army of Two imorr'n.

Army of Two släpps imorgon. Själv är jag hyffsat taggad, har en kompis som kanske kommer över och spelar. Så lagom kul på 24" burktv...:P
Kan nog bli kul ändå. Hoppas att jag får en Ao2-tröja om jag handlar på GAME, annars blir det Webhallen. Räkna med en recension från min sida de närmaste dagarna.:)

Anyway, nån som vill ge bort en lcd-tv till en behövande ungdom?

#blogg

Medlem
Army of Two imorr'n.

vad sägs om en 720p projector för 2000-3000kr?

Medlem
Skrivet av Nimman:

vad sägs om en 720p projector för 2000-3000kr?

WHAT? WHERE?! Linkz plz.

Btw, kan kolla själv. Fast vad kostar en duk?

Edit: Hittar dukar för överkomliga priser, men ingen projektor för 2-3000. och hur hög kvalité har en sån projektor?

Medlem

kabex..jag säljer den själv...lampan är lite sliten därav priset (garanting är förbrukade för länge sen dvs ..300timmar sen är garantin slut) inte riktigt 720p men om du är intresserad skicka mig ett meddelande

EDIT ... jag har den liggandes och jag har inte orkat lägga ut den på blocket så jag ger dig en ypperlig chans osv så länge jag får lite pengar för är jag nöjd

anledningen till att jag säljer den är att jag själv har en bättre =).

Den jag säljer är en Sanyo plv-z1x den klarar av 720p sändningar men den komprimerar på nått mystiskt vis så det blir inte "äkta" 720p men det blir snyggt iaf.

Medlem
Skrivet av Nimman:

kabex..jag säljer den själv...lampan är lite sliten därav priset (garanting är förbrukade för länge sen dvs ..300timmar sen är garantin slut) inte riktigt 720p men om du är intresserad skicka mig ett meddelande

EDIT ... jag har den liggandes och jag har inte orkat lägga ut den på blocket så jag ger dig en ypperlig chans osv så länge jag får lite pengar för är jag nöjd

anledningen till att jag säljer den är att jag själv har en bättre =).

Den jag säljer är en Sanyo plv-z1x den klarar av 720p sändningar men den komprimerar på nått mystiskt vis så det blir inte "äkta" 720p men det blir snyggt iaf.

Nja, inte jättetaggad på projektor egentligen. Skulle nog kanske bli lite för stort för mitt lilla rum.

Däremot kollar jag runt lite på lcd-datorskärmar med HDMI-kontakt, det skulle spar lite plats.

Medlem
1
Skriv svar