Robot
Anno 1701

Ah, 1700-talet! Tiden då varje man, kvinna och barn ville åka båt och hitta nya platser där de kunde bygga städer. Det är en väldigt primitiv, men svårdödad mänsklig instinkt att utforska nya världar, sätta ner flaggor och skjuta urbefolkning. Vi européer kan tyvärr inte fortsätta med dessa gamla vanor, men tyskarna på Sunflower vill ta vara på denna förflutna tradition och ger oss därför Anno 1701.


FZ testar Anno 1701

Jag testade demot, men surnade till då inte ens det gick bra på min siv-dator Det blev åtminstone droppen som rann över, en ny dator är planerad till våren! Då ska givetvis detta inhandlas, tillsammans med lite annat gött!

Medlem

Bra recension, dock har jag ej sett till de grafiska artefakter som nämndes.

Medlem

signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Älskar spelet! Tyvärr älskar jag det kanske lite för mycket.. Detta pga dagens 12h sträckspelande
Hur som hellst, ett underbart spel som alla borde testa.

Har dock inte heller sett några grafikbuggar..

Och ang blurren (Kallar det så nu..) så är det en extragrej man kan slå på om man vill öka sin prestanda lite. Spelet är mysigare utan.

Medlem

Verkar som ett mysigt spel. Har spelat Age of Empires 3 i några dagar nu så kanske dags med ett nytt liknande spel.

Medlem

Ska definitivt testa det här spelet. Jag gillade de två tidigare spelen i serien. Men just nu spelar jag Caesar IV så jag väntar nog några veckor.

Medlem

Demot var skojjigt, skall se om man har råd bara...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Blur inställningen kommer att åka av med en gång! Förstör ju mer än vad den gör gott.

Inaktiv

Ja!!... omg... LOL!!11 ROFL!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Mysigt spel... fast inget säkert köp för den delen.


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Qrush:

Blur inställningen kommer att åka av med en gång! Förstör ju mer än vad den gör gott.

Den är inte på by default utan används för att göra snygga screenshots, den gör mest nytta i bebyggda trakter.

http://images.sunflowers.de/anno1701/screenshots/gebaeude_bue...

Inaktiv

Bomber och granater! Anfäkte och anamma! Jag har spelat, och det är skitkul! Allra roligast är civ level 5 då man kan bygga slott. Resten är rätt tråkigt.

Inaktiv
Skrivet av Kapten Haddock:

Bomber och granater! Anfäkte och anamma! Jag har spelat, och det är skitkul! Allra roligast är civ level 5 då man kan bygga slott. Resten är rätt tråkigt.

Haha, bara slotten som är roligt, men spelet äger ändå? ^^

Ska definitivt ta en närmare titt på detta, har längtat som bara den efter att ANNO 1503 har spelats mycket.

Inaktiv

Anfäkta anamma och regera! Jag skojade givetvis lite. Spelet är riktigt riktigt roligt för oss som gillar att planera produktionskedjor, handel och imperiebyggnation. Satsar just nu hårt på att bli världsledande leverantör av försklassig tobak.

1
Skriv svar