Bus Driver tillkännagivet

Robot
Medlem
Bus Driver tillkännagivet

Måttligt spännande var ordet

Medlem

ÄNTLIGEN!! Jag har alltid velat sitta i en bus och plocka upp folk och köra samma route flertalet gånger varje dag


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Whoho! hoppas man kan köra lite på svensk tolkning också, alltså busköra och få polisen efter sig, om man känner sig som en måndag morgon.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

WeX
Medlem

äntligen var ordet! hoppas nu bara att de lägger in att man kan spela med otrevlig attityd mot passagerare, bråka med fulla tonnåringar och köra ifrån pensionärer som försöker hinna med bussen!


signatur

Boom headshoot!

dkd
Medlem

"tackle all kinds of weather conditions, day and night"
"find your way around in a large city with several quarters"

Vilka utmaningar! Stan har FLERA STYCKEN kvarter!

Grafiken var ju nästan lika snygg som i Midtown Madness också! Åh, vad jag längtar.


signatur

Ehe.

Medlem

Kan knappt bärga mig..hoppas nu dom inte har löjliga busskort - jag tar enbart cash på min runda.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem

yeah!! Bus Driver FTW!


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Inkluderar spelet skrikiga ungar, mongisar och weirdos (som alltid tävlar mot andra weirdos om att sitta närmast bussföraren) eller behöver man köpa expansionen för det?

Inaktiv

Äntligen ett monotont spel.


signatur
Inaktiv

Va nice! Har längtat efter ett sådant spel.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

spel iden är bra enda problemet är att de använder inte exakta namn på alla fordon och designen är inte exakt heller.. på grund av de vill inte licencera och betala för licensen.
får see om vi kan moda denna spel som 18 wheels serrie...

1
Skriv svar