Phil Harrison pratar Killzone till PS3

Robot
Phil Harrison pratar Killzone till PS3
Medlem
Phil Harrison pratar Killzone till PS3

Bättre än i filmen låter väl ändå som att ta i. Om det skulle vara så väl så kan dom ju känna sig nöjda.

Inaktiv

haha sicket snack!

Inaktiv

ja, det där är ju rent bullshit

Medlem
Skrivet av Jinx:

ja, det där är ju rent bullshit

Skrivet av Samp0:

haha sicket snack!

Och vad vet ni om det? Det känns ganska korkat att förneka det han säger utan att ha bevis för det.

Visst, det låter för bra för att vara sant, men PS3 kanske är ett mirakel som Sony vill få dem att framstå som. Vem vet, vänta tills ni ser det "in action" innan ni säger att det är bull shit....:down:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

dom måste ju smöra förstår ni väl.

Medlem

Förstår inte hur ni kan påstå att det skulle vara BS? Ser absolut ingenting som skulle hindra att detta vore omöjligt. Allt går jämnt att göra bättre...

Inaktiv

Verkar dumt av Harrison att säga att "Vissa saker redan nu ser bättre ut än i trailern" om han inte har grund för det. Förmodligen lär en del saker se bättre ut, medan andra ser sämre ut, helt klart.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Tjaa, man kan ju alltid hoppas. Fast jag tvivlar starkt på att det kommer se så bra ut.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Jag tvivlar fortfarande på att en utvecklare med Killzone, på inga avseenden ett grafiskt mästerverk ens för PS2-hårdvaran, klarar av att gå upp emot giganter som id, Epic, Crytek samt Remedy - och fixa snyggare grafik än dem, utan att det blir ospelbart. Men det kanske bara är jag det?

Snyggt kommer det säkert att vara, men jag tror det när jag ser det.

Medlem

Capcom gjorde underverk med Resident evil 4 till Gamecube, så varför inte ? helt klart möljigt


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Jösses nu är jag snurrig:

Läste "Paris Hilton pratar i Killzone till PS3" :S

Skrivet av Noken:

Jösses nu är jag snurrig:

Läste "Paris Hilton pratar i Killzone till PS3" :S

haha, samma här!

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Jinx:

ja, det där är ju rent bullshit

Skrivet av Samp0:

haha sicket snack!

Och vad vet ni om det? Det känns ganska korkat att förneka det han säger utan att ha bevis för det.

Visst, det låter för bra för att vara sant, men PS3 kanske är ett mirakel som Sony vill få dem att framstå som. Vem vet, vänta tills ni ser det "in action" innan ni säger att det är bull shit....:down:

Kanske inte någon man kan lita på efter E3 2005 trailern...

1
Skriv svar