Veckans fråga: Vilken FZ-sida har du som startsida?

Robot
Veckans fråga: Vilken FZ-sida har du som startsida?
QRT
Medlem
Veckans fråga: Vilken FZ-sida har du som startsida?

/nyheter

Känns så fumligt annars, tittar mest efter nyheter.

Medlem

Nyhetssidan såklart
På startsidan så är det ju bara massor av trams

Medlem

Forumet :$


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

Nyheterna, vanliga startsidan känns bara som ett onödigt stopp för mig

Medlem

Nyheterna, framsidan är bara skit och ett sätt för er att kunna visa mer reklam.

Medlem

fz.se/nyheter (självklart..)

fz.se är så inibängens rörig med bildarkiv och allt böös, det är nyheterna som jag vill åt och inte allt annat trams

Så är det..


signatur
Medlem

google.se,


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem

www.fragzone.se och sen trycka på den där jävla ompekaren och sen trycka på nyheter.

Det var bättre förr när man kom direkt till nyheterna med www.fragzone.se!

Medlem

Ja precis, det är forumarkivet jag slänger mig in i direkt, pang på!^^


signatur

Burn in the light.

Medlem

Hadde sportal.nu men bytte till fz.se för nån dag sedan


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

haft nyhetssidan sedan ni bytte design, måste ju vara säker på att man inte missar nå nyheter

PaZ
Medlem

/n sedan nyordningen..

Medlem

Kör annan startsida men går på /nyheter jag med.


signatur
Medlem
Medlem

Startsidan


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

ser en tendens där de som orkar kommentera kanske är samma människor som även orkar ändra sin startsida till /nyheter.

Jag är inget undantag

Inaktiv

Nyhetssidan (fz.se/nyheter)


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

/nyheter givetvis. Startsidan är helt värdelös.
Förresten så tolkar jag frågan som den första sidan man går in på på fz och inte startsidan i browsern. Eller?

Medlem

Nu när vi har avslöjat vilka sidor vi börjar kolla på så kommer dom sidorna att fyllas med reklam :/


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

fz.se/nyheter helt klart

Medlem

Det går fort att skriva www.fz.se och sen klicka på Nyheter

Medlem

Nyhetssidan, precis som på gamla fragzone, snyft... miss those dayz :'(

Skrivet av Tony:

Det går fort att skriva www.fz.se och sen klicka på Nyheter

Ja och ännu fortare att skapa en bookmark toolbar med Fz.se/nyheter, och sedan klicka på den direkt, går på under en sekund att ladda upp fz med färska nyheter direkt...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Antikvitet
Skrivet av zioxin:

Nyheterna, framsidan är bara skit och ett sätt för er att kunna visa mer reklam.

Det var en kul åsikt.

Vi kan slå ihjäl den direkt: Det är precis lika mycket reklam på båda startsidorna.

Ni som tycker att startsidan är dålig, berätta gärna för oss vad vi kan göra för att göra den bättre. Målet med den är att puffa för mer än bara nyheterna, samt att samla de hetaste nyheterna längst upp för de som inte är inne så ofta.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Jag går alltid via FZ Nyheter RSS.

Medlem
Skrivet av Shock:
Skrivet av zioxin:

Nyheterna, framsidan är bara skit och ett sätt för er att kunna visa mer reklam.

Det var en kul åsikt.

Vi kan slå ihjäl den direkt: Det är precis lika mycket reklam på båda startsidorna.

Ni som tycker att startsidan är dålig, berätta gärna för oss vad vi kan göra för att göra den bättre. Målet med den är att puffa för mer än bara nyheterna, samt att samla de hetaste nyheterna längst upp för de som inte är inne så ofta.

Reklam? vem vill ha reklam?
Vi vill ha nyheter, demos och reportage, samt recensioner och förhandstittar...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Shock:

Man "utsätts" för "dubbelt" så mycket reklam om man går in på nyheterna (som man oftast är här för) via framsidan

Medlem

inget såklart xD

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Laxen:

Reklam? vem vill ha reklam?
Vi vill ha nyheter, demos och reportage, samt recensioner och förhandstittar...

Vilket är omöjligt utan inkomst från reklam, men det förstår du säkert.


signatur
12
Skriv svar