Veckans fråga: Vilken FZ-sida har du som startsida?

Medlem

www.fz.se/nyheter/ såklart, den påminner mer om nyhetssidan på den gamla designen som var ljusår renare och tydligare än denna.
Skulle uppskatta om ni gör så man själv kan välja stylesheets individuellt för sin user så man kan få tillbaka den gamla trevliga designen.

Medlem

fz.se, kolla rss från sweclockers, hl2.nu, leveldesign och hype, bläddrar ner kollar WTF?! och bloggarna om det finns nåt intressant och SEN in på nyhetsarkivet...

Medlem
Skrivet av Verity:

Nyhetssidan såklart
På startsidan så är det ju bara massor av trams

Jupp.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Har inte FZ som startsida, men mitt bookmark leder mig direkt till nyhterna


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Laxen:

Reklam? vem vill ha reklam?
Vi vill ha nyheter, demos och reportage, samt recensioner och förhandstittar...

Vilket är omöjligt utan inkomst från reklam, men det förstår du säkert.

Jahaaa, lol där ramlade femman ner... har inte tänkt på det förut varför ni har reklam, vad dumt av mig


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

http://fz.se/nyheter/ som av någon dum anledning skall skickas vidare till www-dito (no-www.org tack ). Reklam, vad är det? Adblock plus är mysigt.

Edit: Just ja, jag tolkade själva undersökningsfrågan som vilken av FZ:s sidor jag har som startsida som i vilken sida jag har i mitt bokmärke för FZ. Jag har annan riktig startsida.

Medlem

jag hade alltid FZ.se förut men nu har jag bytt sida sen ni bytte design och blev ointressanta.

Inaktiv

Startsidan.


signatur

I am become Death, the destroyer of worlds.
- J. Robert Oppenheimer, the Trinity Tests.

Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av spiken:
Skrivet av Laxen:

Reklam? vem vill ha reklam?
Vi vill ha nyheter, demos och reportage, samt recensioner och förhandstittar...

Vilket är omöjligt utan inkomst från reklam, men det förstår du säkert.

Jahaaa, lol där ramlade femman ner... har inte tänkt på det förut varför ni har reklam, vad dumt av mig

Är inte omöjligt. Blir såklart svårare, men det går.

Själv har jag ingen FZ-sida som startsida, och jag förstår varför det alternativet inte fanns med på omröstningen. Sägas bör dock att jag inte använt en startsida alls sedan 97-98.

Medlem

Förstasidan är inte fylld med trams... det är helt enkelt det mest intressanta som FZ(:heart:) har valt ut. Nyhetssidan är mest till för om man har massor och återigen massor med tid att slå ihjäl.

GO FZ!!!!:up:


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Vet ej om ja missuppfattade frågan men har www.ettklickförskogen.se som startsida i webbläsaren.. Men när ja går till fz kör ja dock nyhetssidan.

Men ja röstade fel
-1 på startsidan blire dårå som suger stenhårt


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Nu tolkade jag iofs frågan som "vilken sida har ni satt i fz-profilen som startsida" men då tycker jag att det vore enklare att göra en check i databasen för de riktiga siffrorna och sen be om kommentarer.


signatur

PC load letter? WTF is that!?!

Medlem

Jag har fz.se som startsida, men som så många andra klickar jag direkt vidare till nyheter. När jag läser vissa svar här och funderar över den här frågans mening, så kan jag inte låta bli att undra om man kan ställa in vilken startsida man vill ha under mina inställningar. Men Jag kan inte hitta något som har med det att göra, så antingen är jag blind eller så är det en väl gömd hemlighet...

Inaktiv
Skrivet av SeniiL:

Forumet :$

Ja med.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

fz.se visar ju samma sak som nyhets sidan bara lite färre nyheter i taget. Och kollar man hyffsat ofta som jag oftast gör så är det ju inga problem att se alla nyheter.

Så kör FZ.se, sen in på forumet


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Antikvitet
Skrivet av Wardancer:

fz.se visar ju samma sak som nyhets sidan bara lite färre nyheter i taget. Och kollar man hyffsat ofta som jag oftast gör så är det ju inga problem att se alla nyheter.

Primärettan, som vi kallar den, visar ett urval av det hetaste.

Men det som är lite fascinerande är att primärettan visar de 19 senaste nyheterna, medan nyhetsettan bara visar de 15 senaste.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av Shock:

Primärettan, som vi kallar den, visar ett urval av det hetaste.

Men det som är lite fascinerande är att primärettan visar de 19 senaste nyheterna, medan nyhetsettan bara visar de 15 senaste.

Har du faktiskt helt rätt i bara att primärettan komprimerar hälften av nyheterna till enbart titel. Ger bara större överblick, så jag ser igentligen ingen somhelst anledning att använde nyheter istället för primärettan. Då, så vitt jag vet, det inte skippas några nyheter på primärettan. (rätta mig gärna om jag har fel)


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Gillade startsidan mer innan, då nyheterna visades där. Nyheterna visas fortfarande på startsidan, men på ett annat sätt...

Medlem

google


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

www.fragzone.se

våga vägra att korta ner det!

Medlem

google... sedan går man rakt på forumet.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

just så.


signatur

If you want to infrigment on my life, please leave a message.
Intel Q6600, 4GB RAM, Asus 9600GT, 1.5 TB HDD, Xilence 600W PSU, Antec 182p.

12
Skriv svar