Project Reality i filarkivet

Robot
Medlem
Project Reality i filarkivet

Lirade i morse. Grymt kul. Men oxå tidskrävande... Då det ska försöka vara så realistiskt som möjligt.. Men roligt var det...

Inaktiv

1.6 GB!!!!! med andra ord stor mod

Medlem

Drog hem den via Bittorrent, smidigt och snabbt!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Spelade lite nyss, förbannat kul... Måste spela mer!

Medlem

Håller på att ladda ner, 12% klart ........ snart ......................... snart ............ hum .... hinner på toa ........................................... tillbaks.... 18% ... jag hann......

Medlem

Riktigt schjyst. Rekommenderas för den som har tröttnat på original-BF2 där allt är superstressigt och det krävs ett helt magasin för att ha ihjäl någon.

WeX
Medlem

håller med Johan. Men det kan vara frustrerande när man dör precis när man kommer in i anfallsmålet.


signatur

Boom headshoot!

Inaktiv

ja men ett helt magasin är ju att överdriva 3-4 skott med akn så dör dom.

Inaktiv

Helt underbar mod.

Just nu så är det bättre med prmm än både BF2 och
BF2142 om det är realism och adrenalinkänsla man
är ute efter.

Vilken känsla och vilket teamplay det tvingar en att
köra, lonewolfs blir överrumplade och lämnnar snabbt
servrarna med sura kommentarer om modden.

Så lär dig att fungera i teamet om du vill ha en bra
spelstund, hamna i rätt squad så är spawntiderna ett
minne blott, för då finns där minst 2 medics som är på
dig och paddar igång dig snabbt...

Känsla 10/10, ljudet är suveränt, grafiken
bättre än BF2 (snygga tracers) och man är
faktiskt rädd när kulorna börjar vina runt öronen.


signatur
Medlem
Skrivet av Johan:

Riktigt schjyst. Rekommenderas för den som har tröttnat på original-BF2 där allt är superstressigt och det krävs ett helt magasin för att ha ihjäl någon.

Det är det jag älskar med spelet.
Det är väldigt lugnt med jätte spännande.
Varje soldat har en stor mening och inte bara dom som styr spelet, som i vanliga BF2.

Det är så skit kul att ta med sig en spotter och sitta ute på nåt berg och snipa.
ÄNTLIGEN kan man inte skuta tillbaka på dig med en pistol eller vanlig assault rifle, man ser dig inte äns.

RIKTIG sniper kännsla!

Det är så kul

Medlem

Verkar riktigt grymt. Frågan är: Är det några bra servrar uppe eller får man nöja sig med nån 200 Mhz P2:a som står och brummar i nån fet jänkares garderob?

Nåja, tankar hem det i vilket fall för att testa.

Inaktiv

Trendbrott, ingen yuotube trailer.

Medlem

Jag lirade några timmar igår... tyvärr skedde det bara på Al Basrah-banan, som är riktigt dålig.
För stor, och kräver en monsterdator för att inte lagga.
Det tog skitlång tid tills tickets rann ut, och alla bara satt och väntade på nästa bana...

Tyvärr blir folk allmänt handikappade, när det kommer till att rösta.


signatur
Medlem

Härlig mod! Och här är det inte något spring och panga stuk, teamwork är viktigt och tålamod är en bra egenskap. Undertecknad led av brist av sistnämda egenskap ikväll.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Åh vad bra! Custom-banorna är riktigt härliga också, var förbannat kul.

Inaktiv

Körde föra version och den var kul, men jag hamna på en server där de tog 10 min innan man såg en fiende eller så hade de tagit sig till en position där de sköt ner våra små helikoptrar ( gillar dem skarpt, de små hellisarna alltså)

Ska nog dra hem denna nya mod och köra lite mera.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Grymt bra ljud i den här modden alltså, snacka om att man ligger och smaskar jord när man blir beskjuten av en kulspruta, man blir ju nästan nervös på riktigt =P

Inaktiv

äntligen får den här modden vad den förtjänar.
Jag kommer ihåg när jag och några andra försökte introducera denna mod för ett bra tag sen men då var den iförsig inte så bra som den är nu men ändå.

Kul att se att folk börjar lessna på VBF2 och börjar hitta andra lösningar som inte heter 2142

Inaktiv

Är det fortfarande permadeath? Eller är det upp till varje server?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Permadeath? Att man är död hela rundan? Isåfall är det nog upp till servern, var så för några månader sen i alla fall

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Är det fortfarande permadeath? Eller är det upp till varje server?

Det har jag inte träffat på. Det brukar vara 30 sekunders spawntime.

Medlem

Denna modd var helt underbar! Precis så som BF2 skulle varit tycker jag!


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

Project Camping


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Kul , här har man tankat hem hela filen så får man error vid installation Korrupt fil säger den gaahhh

Edit: nä vänta , jag tog full inst. istället för custom och då gick det igång???


signatur

Jäh!

1
Skriv svar