Ny spel och konsol lista!

Inaktiv
Antikvitet
Ny spel och konsol lista!

Det var ju ett intressant inlägg. Ska du verkligen köpa alla tre konsoler på en och samma gång?


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Det blir dyrt... Men adda gärna mig på PSN när du skaffar PS3!

PSN: Lippton

Medlem

Tyvär så kan jag inte säga samma sak som Lippton eftersom jag är lite kräsen om vilka jag lägger till. Men istället för att skaffa Turok så borde du köpa Unreal Tournament 3 eller något annat roligare spel till PS3. Turok enligt min mening sög, iaf demot på PSN.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Tyvär så kan jag inte säga samma sak som Lippton eftersom jag är lite kräsen om vilka jag lägger till. Men istället för att skaffa Turok så borde du köpa Unreal Tournament 3 eller något annat roligare spel till PS3. Turok enligt min mening sög, iaf demot på PSN.

Vad har du att förlora på att få mer att spela med?:O

Inaktiv

Jag skaffar nog PS3 först för att det ligger högst på listan, sen kommer Xbox 360 och sist kommer Nintendo Wii!

Medlem

Jag personligen hade nog aldrig köpt alla tre konsolerna på en och samma gång. Hade suttit här hemma med värsta ångesten om vilken konsol jag skulle börja med på morgonen.
Har funderat på PS3 i några månader, men känner fortfarande att jag har lite mer att spela klart på min xbox. Dock är ju Wii ett riktigt fylle spel som aldrig är fel när polarna kommer på besök. Kanske inget man vill sitta själv och lira?!

1
Skriv svar