Nätrollspelet Age of Conan filmat

Robot
Medlem

"I'd buy that for a dollar!"


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Inaktiv

MMM, ser trevligt ut, blir nice med att styra svärdet själv med

Medlem

Omgivningar ser bra ut ja men inte karaktärerna...Sedan fick man inte se när det är mycket folk på samma ställe. Vet inte riktigt vad man ska tro om det här spelet men ska försöka komma med i public beta i slutet för att se om det är nåt att ha.

Medlem

Varför måste den där dryga jävla php prylen vara där så man inte kan ta spara som....arghhh

Medlem

Shit vad fullt det var när han red på hästen genom skogen. Trodde faktiskt att det här spelet skulle se bra ut att döma av alla screenshots. Men tydligen inte.

Som w4rhog sa: I'd buy that for a dollar!.

QRT
Medlem

Tyckte det såg bra ut

Medlem

Skall bli kul att att testa detta, hoppas på mer material innan release.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av Spectral:

Shit vad fullt det var när han red på hästen genom skogen.

Umm...det var inte direkt "fullt"

Tycker det här ser riktigt bra och roligt ut faktiskt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Mindre intressant film. Lite natur filmning =D

Ge oss en mer innehålls rik film, men stats filmning med 100 karkaktärer som springer runt... eller en fet strid, pvp, mm mm..

Men det lär ju dröja, spelet kommer '07


signatur

Bara gör det.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Spectral:

Shit vad fullt det var när han red på hästen genom skogen.

Umm...det var inte direkt "fullt"

Tycker det här ser riktigt bra och roligt ut faktiskt!

Hehe, får väl skylla på att det var sent. Men man har väl satt en lite högre standard på hur spel borde se ut i och med Oblivion. Visserligen är det kanske inte helt rätt att jämföra ett mmorpg med ett sp-spel. But still... Dessutom ser FFXI bättre ut som kom 2003.

Medlem

såg riktigt bra ut, väldigt detaljerade omgivningar. FFXI ser ut som bajs i jämförelse..


signatur
Inaktiv

blir nog ett köp, har haft ögonen på detta spel ett tag nu.


signatur

De kallar mig Lunde

1
Skriv svar