Bungie diggar Gears of War, recension på VE3D

Robot
Bungie diggar Gears of War, recension på VE3D
Medlem
Bungie diggar Gears of War, recension på VE3D

Suget finns, men köper inte en ny konsol för ett spel.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Snart är det dags!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Ja, jag är riktigt sugen på Gears of War. Tyvärr verkar det inte som om min Xbox360 delar suget. Den har nämligen börjat låsa sig så nu måste jag skicka iväg den och lär inte få se den på ett par veckor. :\

Inaktiv

Gears of War och så klart Halo 3 är de största anledningarna till att jag under mellandagarna kommer införskaffa mig en 360.

Blir till att avvakta med Wii ett tag nu när det börjar komma grymma spel till krysslådan.

Inaktiv

Körde klart spelet 2 dagar sen och spelar nu igenom det på "insane" för lite utmaning. Ett väldigt bra och välgjort spel, skulle sträcka mig så långt att säga att det är ett av de bästa jag spelat.

Inaktiv
Skrivet av Bazil:

Körde klart spelet 2 dagar sen och spelar nu igenom det på "insane" för lite utmaning. Ett väldigt bra och välgjort spel, skulle sträcka mig så långt att säga att det är ett av de bästa jag spelat.

Hur skulle du jämföra det med Halo spelen om du har testat dom, då båda är fps på konsol.

Medlem

Ja, man kan ju undra om de hade hyllat det om det kommit ut till PS3?


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]

Skrivet av Bazil:

Körde klart spelet 2 dagar sen och spelar nu igenom det på "insane" för lite utmaning. Ett väldigt bra och välgjort spel, skulle sträcka mig så långt att säga att det är ett av de bästa jag spelat.

Hur skulle du jämföra det med Halo spelen om du har testat dom, då båda är fps på konsol.

Nix. GoW är inget fps vad jag vet.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Suget finns, men köper inte en ny konsol för ett spel.

Är det inte det som är poängen, att man ska köpa en konsol för spel?


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Jo för spel kanske, men inte för ETT spel


signatur

Nämen!

Medlem

GoW är mer väl mer TPS-aktigt som GRAW?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Det är TPS och åter igen INGET FPS!


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem
Skrivet av melachi:
Skrivet av KlosterKatten:

Suget finns, men köper inte en ny konsol för ett spel.

Är det inte det som är poängen, att man ska köpa en konsol för spel?

Jo, du kanske har rätt. Men att köpa en konsol för 4000kr för 2-3 spel som kostar 600kr till styck, känns inte särskilt värt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Inte för vissa kanske, men imo så är det lätt värt det för de guldkorn som finns nu.

Visst, det är inte speciellt många 360 exklusiva spel som lockar men de som gör det är lätt värda att införskaffa konsollen för.

Medlem

Inte bara ett spel, förutom GOW kommer ju snart också tex.:
Mass Effect
Lost odyssey
Lost planet
Alan Wake
Blue Dragon
Halo 3

Kommer komma skit många bra spel under vintern/våren till Xbox 360.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Inaktiv

Flera av de ovan nämnda får dregglet att börja rinna

Och utav de som redan släppts så är iaf jag sugen på t.ex. Amped 3, PGR, DOA4 m.fl.

Medlem

"Best graphis in a game ever"

Är det inte lördag snart? *dregglar fanatiskt över tanken på Gears of War co-op*

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]

Skrivet av Bazil:

Körde klart spelet 2 dagar sen och spelar nu igenom det på "insane" för lite utmaning. Ett väldigt bra och välgjort spel, skulle sträcka mig så långt att säga att det är ett av de bästa jag spelat.

Hur skulle du jämföra det med Halo spelen om du har testat dom, då båda är fps på konsol.

GoW är ett TPS och inget FPS


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Glöm inte Dead Rising ;).


signatur
Medlem

Call Of Duty 3


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Fick mitt GOW idag


signatur

1338 - One Step Above

Inaktiv

men Gow har väll inte släppts än eller ?!


signatur

No weakness

Medlem

Definitivt Cod3 på måste ha listan det är grymt bra !

Inaktiv

COD3 är iofs inte ett 360 specifikt spel. Finns en hel del fler spel som är väldigt intressanta om man räknar de till fler konsoller/PC.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av melachi:
Skrivet av KlosterKatten:

Suget finns, men köper inte en ny konsol för ett spel.

Är det inte det som är poängen, att man ska köpa en konsol för spel?

Jo, du kanske har rätt. Men att köpa en konsol för 4000kr för 2-3 spel som kostar 600kr till styck, känns inte särskilt värt.

Hmm.. ja tycker sådana här diskutioner är väldigt intressanta.
För de första finns det en anledning och BARA en anledning till att skaffa en konsol. Denna anledning är för att spela spel. Det är de den är byggd för.
Så om man inte är beredd att betala 4000:- (vilket ja inte tycker är dödligt mycke med tanke på vad man får) så gör man väl inte de.

Det roliga är dock att folk, utan att tvekan, kan lägga ned 14.000:- på en fet dator för att kunna köra de senaste spelen!? Eller springa och köpa de senaste grafikkortet (som bara DE kostar lika mycket eller mer än en x360) för att åter igen kunna spela de senaste spelen.

Men att betala 600:- spänn för ett spel. De går minsann inte!?
Ja jag säger då de..

Edit: Skall väl tillägga att förhoppningsvis så kommer det finnas fler än 2-3 spel som lockar de flesta. Det släpps ju trots allt spel till konsolen hela tiden.

Skrivet av Toxic78:

Men att betala 600:- spänn för ett spel. De går minsann inte!?
Ja jag säger då de..

Man skall vara grymt flitig gamer för att man i slutändan skall ha sparat pengar på att köpa PC och billiga spel istället för en konsoll med dyra spel.

Visst, många får ju speldatorn "på köpet" eftersom de flesta hushåll har en dator för att kunna att läsa mail och tanka porr, men när en uppgradering till Vista och DX10 (som nu känns ganska omotiverad om det inte vore för just spelen) blir ett krav för att spela de flashigaste spelen så kommer konsollerna länge att vara det billigare alternativet, trots dyrare spel.

Medlem

På tal om Gears of War. En annan kom just innanför dörren med en kopia av detta spel i handen
Så nu kan ni sitta här och suckta och tjafsa bäst ni vil.. Nu ska här röjas med motorsågen! MOha ha haha!!

1
Skriv svar